ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Έιντσον: «O, τι πει η γυναίκα!»

Έιντσον: «O, τι πει η γυναίκα!»
Ο Τσακ Εϊντσον ομολόγησε πως όλες τις αποφάσεις στο σπίτι του, τις παίρνει η γυναίκα του και εκείνος απλώς… παρακολουθεί τις εξελίξεις. Ακόμα και αυτές που αφορούν την καριέρα του!Στην ερώτηση αν ισχύει η πληροφορία που τον θέλει να 'χει δεχθεί πρόταση 900.000 δολαρίων από ομάδα της Ρωσίας, ο φόργουορντ της Μακάμπι απάντησε «θα δούμε τι θα γίνει. Τώρα θέλω να συγκεντρωθώ στο επόμενο παιχνίδι μας. Ούτως ή άλλως όμως, η απόφαση δεν είναι δική μου μόνο. Είναι ολόκληρης της οικογενείας μου. Δεν έχω μιλήσει πρόσφατα με τον μάνατζερ μου. Αυτό είναι κάτι που το κάνει η γυναίκα μου»!

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...