ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Παραλίγο... κανονιέρης ο Σερ Άλεξ!


Η επιμονή της Άρσεναλ για γρήγορη απάντηση του Φέργκιουσον στην πρόταση που του είχε κάνει για να αναλάβει την ηγεσία του συλλόγου το 1986, ήταν αυτή που έφερε τον Σκωτσέζο στο «Όλντ Τράφορντ»...
Πριν από λίγα χρόνια, ο άλλοτε τερματοφύλακας της Γιουνάιτεντ, Τζιμ Λέιτον είχε αποκαλύψει πως ο Φέργκιουσον απέρριψε το 1986 πρόταση της Άρσεναλ για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία των «κανονιέρηδων». Σήμερα, ο προπονητής των «κόκκινων διαβόλων» επιβεβαίωσε πως όντως ήταν κοντά στο να γίνει κάτοικος Λονδίνου πριν αναλάβει τελικά την Μάντσεστερ!

«Μου προσέφεραν τη θέση του προπονητή της Άρσεναλ και ήθελα να πάρω τον Γουόλτερ Σμιθ μαζί μου. Πηγαίναμε τότε να παίξουμε στο Ισραήλ και δεν ήξερα ότι είχε συμφωνήσει με την Ρέιντζερς. Του είπα για την πρόταση και του ζήτησα την άποψή του. Ήταν θετικός και έλεγε ότι ήταν ένας μεγάλος σύλλογος, Όταν του είπα αν θα ερχόταν μαζί μου, μου πέταξε την βόμβα πως είχε συμφωνήσει με την Ρέιντζερς», ήταν τα λόγια του Σερ Άλεξ στο match programme του αγώνα της Ρέιντζερς με την Νταντί.

Τι ήταν, όμως, αυτό που χάλασε την μετακίνηση του Φέργκιουσον; «Η Άρσεναλ ήθελε απάντηση αμέσως. Εγώ δεν μπορούσα να την δώσω γιατί θα πήγαινα στο Μεξικό για το Παγκόσμιο Κύπελλο με την Σκωτία και έτσι δεν προχώρησε η συμφωνία. Ο Γουόλτερ πήρε στην Ρέιντζερς και μετά από λίγο εγώ ανέλαβα την Γιουνάιτεντ».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...