ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Κράουτς: «Έχω βολευτεί στην Τότεναμ»

Κράουτς: «Έχω βολευτεί στην Τότεναμ»
Για πάντα στην Τότεναμ δηλώνει πως θέλει να παραμείνει ο Πίτερ Κράουτς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «People». Ο επιθετικός των «σπιρουνιών», μεταξύ άλλων, παραδέχεται πως το κίνητρο της παραμονής του είναι ο Χάρι Ρέντναπ, με τον οποίο συνεργάζεται για τρίτη φορά στην καριέρα του.

«Είμαι τόσο χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, που θέλω να παραμείνω μέχρι το τέλος της καριέρας μου», δήλωσε ο Άγγλος διεθνής που δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την εποχή που αγωνιζόταν με τη φανέλα της Λίβερπουλ: «Όταν ήμουν στη Λίβερπουλ πίστευα πως δεν θα χρειαζόταν ποτέ να φύγω από εκεί, αλλά κάποια στιγμή ένιωσα πως έπρεπε να προχωρήσω. Έχω βολευτεί εδώ και αν μια μέρα αποφασίσουν να με διώξουν, να ξέρουν πως κάπου εδώ κοντά θα βρίσκομαι!».

Τα καλύτερα είχε να πει ο Κράουτς, για τον προπονητή του στην Τότεναμ, Χάρι Ρέντναπ: «Πάντα μου άρεσε να δουλεύω με τον Χάρι, είτε στην Πόρτσμουθ, είτε στη Σαουθάμπτον, ακόμα και εδώ» και πρόσθεσε: «Διαφέρει κατά πολύ από τους υπόλοιπους προπονητές και ξέρει πώς να πάρει το καλύτερο όχι από εμένα μόνο, αλλά από όλους μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...