ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Θέλει Αμβούργο ο Φαν Ντε Φάαρτ

Την επιθυμία του να επιστρέψει στο Αμβούργο εξέφρασε μέσω τοποθέτησης του ο Ράφαελ Φαν Ντε Φάαρτ. Τι είπε ο Ολλανδός άσος της αγγλικής ομάδας για την πρώην ομάδα του.«Η απόφαση μου να έρθω στο Λονδίνο ήταν η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει. Δεν μετανιώνω που έχω έρθει στην Τότεναμ. Πηγαίνουμε πολύ καλά στο πρωτάθλημα και είμαστε μέσα στις μεγαλύτερες ομάδες. Πάντως είναι αλήθεια ότι θέλω να αγωνιστώ ξανά με το Αμβούργο. Έχω δηλώσει και στο παρελθόν ότι θα ήμουν ευπρόσδεκτος εκεί. Νομίζω ότι στο μέλλον θα γίνει και αυτό. Το καλοκαίρι έγινε προσέγγιση αλλά λόγω των οικονομικών διαφορών δεν υπήρξε συμφωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...