ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Φουστέρ: «Οι φίλαθλοί μας ξεχωρίζουν»

Φουστέρ: «Οι φίλαθλοί μας ξεχωρίζουν»
Ειδική μνεία στον φίλαθλο κόσμο του Ολυμπιακού έκανε ο άσος της ομάδας, Νταβίντ Φουστέρ σε συνέντευξή του σε εφημερίδα του Ηρακλείου Κρήτης. Μεταξύ άλλων ο Νταβίντ Φουστέρ δήλωσε στην εφημερίδα «Τόλμη»:

Έχοντας διανύσει σχεδόν το 1/3 του πρωταθλήματος, ποιες είναι οι εντυπώσεις σου μέχρι τώρα;

Σίγουρα πρόκειται για ένα πρωτάθλημα πολύ ανταγωνιστικό, στο οποίο έχουμε αντιμετωπίσει μέχρι τώρα αρκετές δυσκολίες στην προσπάθειά μας να πάρουμε τις νίκες που θέλουμε. Η αλήθεια είναι ότι πριν έρθω στον Ολυμπιακό δεν γνώριζα πολλά πράγματα για το ελληνικό πρωτάθλημα, όμως τώρα έχω συγκεκριμένη άποψη ότι είναι πολύ ανταγωνιστικό. Βέβαια αγωνίζομαι στην μεγαλύτερη ομάδα και το αίσθημα ότι βρίσκεσαι σε μια τέτοια ομάδα είναι πολύ ευχάριστο, καθώς στόχος μας είναι η κατάκτηση του τίτλου και γι' αυτήν δουλεύουμε κάθε μέρα.

Το επίπεδο του ελληνικού πρωταθλήματος είναι υψηλότερο ή χαμηλότερο από αυτό που περίμενες; Τι έχεις ξεχωρίσει μέχρι τώρα;

Είναι πιο υψηλό από αυτό που περίμενα και αυτό γιατί φαίνεται κατώτερο από το επίπεδο του ισπανικού πρωταθλήματος, όμως εδώ βρήκα αρκετές καλές ομάδες και μου αρέσει πολύ να παίζω σε τέτοια παιχνίδια δύσκολα.

Όσο για το τι έχω ξεχωρίσει μέχρι τώρα, αυτό σίγουρα είναι οι φίλαθλοι και η ατμόσφαιρα που δημιουργούν σε όλα τα γήπεδα. Ιδιαίτερα οι δικοί μας φίλαθλοι είναι το κάτι άλλο. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι πριν τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό ήρθαν στο Ρέντη και συνόδευσαν μάλιστα το πούλμαν της ομάδας κατά την διαδρομή του για το γήπεδο. Ήταν κάτι που δεν το είχα ξαναζήσει ποτέ και το οποίο κάνει το ποδόσφαιρο ακόμα πιο όμορφο.

Έχεις εγκλιματιστεί στην Αθήνα; Πως σου φαίνεται η ζωή στην Ελλάδα;

Έχω εγκλιματιστεί πολύ καλά και τώρα που έχει έρθει και η γυναίκα μου όλα είναι ακόμα πιο καλά. Θα έλεγα ότι περνάμε όμορφα.

Πως περιμένεις το παιχνίδι με τον Εργοτέλη και ποια είναι η γνώμη σου για την ομάδα της Κρήτης;

Δεν γνωρίζω πολλά πράγματα για τον Εργοτέλη, καθώς όλες οι ομάδες είναι καινούργιες για εμένα, όμως μου έχουν μιλήσει και μου έχουν πει ότι πρόκειται για μια δύσκολη έδρα. Ο Εργοτέλης βρίσκεται χαμηλά και θα προσπαθήσει να παίξει δυνατά για να κερδίσει κάτι από το παιχνίδι, όμως και εμείς από την πλευρά μας θέλουμε τη νίκη.

Ποια είναι η γνώμη σου για τον Ολυμπιακό αλλά και για την μέχρι τώρα παρουσία του στο πρωτάθλημα;

Ο Ολυμπιακός είναι μια μεγάλη ομάδα η οποία παρέχει σε κάθε ποδοσφαιριστή όλα όσα χρειάζονται για να κάνει την δουλειά του και είμαι ευχαριστημένος για αυτό. Για την μέχρι τώρα παρουσία μας στο πρωτάθλημα πιστεύω ότι είναι αρκετά καλή.

Είμαστε στην πρώτη θέση και εκεί θέλουμε να παραμείνουμε. Δουλεύουμε κάθε μέρα στην προπόνηση προκειμένου να περάσουμε στο παιχνίδι μας τα στοιχεία που θέλει ο προπονητής, ενώ σίγουρα υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούμε να βελτιώσουμε τόσο σαν ομάδα, όσο και ο καθένας μας ατομικά και γι' αυτό δουλεύουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...