ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ινιέστα: «Ραντεβού στο Γουέμπλει»

Ινιέστα: «Ραντεβού στο Γουέμπλει»
Επί παντός επιστητού μίλησε ο άσος της Μπαρτσελόνα, , Αντρές Ινιέστα. Τι είπε για τον ίδιο, τη Χρυσή Μπάλα αλλά και ποια ήταν η υπόσχεση του στους οπαδούς των «Μπλαουγκράνα».

Ο άσος των Καταλανών, μίλησε στην έκδοση «El Mundo Deportivo».

Θεωρείς πως βρίσκεσαι στη κορύφωση της καριέρας σου;

Νιώθω υπέροχα, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Δεν ξέρω αν αυτή η χρονική περίοδος είναι η καλύτερη στη καριέρα μου, αλλά την απολαμβάνω! Από το παγκόσμιο πρωτάθλημα μέχρι τώρα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Πέρασα ένα υπέροχο καλοκαίρι και συνεχίζω να προσπαθώ για το καλύτερο. Στόχος μου είναι να προσφέρω τα μέγιστα για όσο περισσότερο μπορώ»

Με τόσες αγωνιστικές υποχρεώσεις αυξάνεται ο κίνδυνος ενός τραυματισμού.

«Δεν το σκέφτομαι αυτό. Όταν είσαι καλά και υγιής θέλεις να παίζεις και αυτό είναι όλο. Τίποτα δε μπορεί να με «πληγώσει», η καριέρα μου είναι πια στο κατάλληλο δρόμο, απλά προσέχω γιατί πάντα υπάρχει περίπτωση να συμβεί κάτι άσχημο»

Πόσο συχνά βλέπεις το βίντεο από το γκολ στο Στάμφορντ Μπρίτζ με τη «Μπάρτσα» και στο Γιοχάνεσμπουργκ με την εθνική;

«Δεν με απασχολεί πλέον !Α ν όντως έχω μια μέρα πολύ χρόνο και είμαι στο ιντερνέτ θα τα ξαναδώ. Τα έχω ήδη δει πολλές φορές. Είναι ιστορικές στιγμές για να έχω να θυμάμαι. Αν ξαναπροσπαθούσα 50 φορές δεν θα τα πετύχαινα ξανά! Όταν ήμουν μικρός είχα όνειρο να παίξω στη πρώτη κατηγορία της Ισπανίας, όλα τα άλλα που έγιναν δε μπορούσα να τα φανταστώ»

O τελικός το Τσαμπιονς Λίγκ , γίνεται στο Γουέμπλεϊ, τι έχεις να πεις για αυτό; Στο τελικό του 1992 που είχα φιλοξενηθεί στο ίδιο στάδιο που ήσουν;

«Θα είμαι εκεί εφέτος και το πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε. Το 1992 ήμουν 8 ετών και το είδα από το σπίτι στην τηλεόραση»

Πιστεύεις στη βράβευση σου, για την «Χρυσή Μπάλα»;

«Αν έλεγα όχι θα ήμουν ψεύτης! Όλοι ελπίζουν σε έναν τόσο κολακευτικό τίτλο. Πάντα ονειρευόμουν να ανήκω στην ελίτ του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, να κερδίσω πολλούς τίτλους με την ομάδα μου. Αυτό το όνειρο βήμα το βήμα ολοκληρώνεται.»

Αν ψήφιζες για το ποιος θα πάρει τη «Χρυσή Μπάλα», εκτός από τον εαυτό σου, ποιούς υποψηφίους θα επέλεγες; Έχεις τρείς ψήφους …

«Υπάρχουν πολλοί που θα μπορούσαν να κερδίσουν αυτό το τίτλο, πολλοί που το αξίζουν , ποιόν να διαλέξεις ; Ο όρος του να επιλέξω μόνο τρείς το δυσκολεύει κι άλλο. Έχω τις προσωπικές μου προτιμήσεις αλλά θα τις κρατήσω για εμένα. Είναι πολλοί οι άξιοι, ο Μέσι, ο Τσάβι, ο Σνάιντερ, όπως επίσης και ο Μιλίτο. Θεωρώ μαθηματικά και ουσιαστικά απαράδεκτο που δεν είναι στη λίστα. Οδήγησε την Ίντερ στη κορυφή της Ευρώπης»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...