ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ρένσινγκ: «Εγώ φταίω που είμαι άνεργος»

Ρένσινγκ: «Εγώ φταίω που είμαι άνεργος»
Είχε ξεκινήσει την καριέρα του στην Μπάγερν σαν μεγάλο ταλέντο στη θέση του τερματοφύλακα, αλλά τελικά το καλοκαίρι η γερμανική ομάδα τού έλυσε το συμβόλαιο και από τότε ο Μίκαελ Ρένσινγκ είναι χωρίς σύλλογο. Ο ίδιος ο γερμανός γκολκίπερ δίνει την εξήγησή του για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη Sport Bild: «Είχα πολλές προτάσεις το καλοκαίρι από κορυφαίους συλλόγους στην Ευρώπη. Τις απέρριψα όλες, περιμένοντας καλύτερες. Τώρα είμαι άνεργος και όπως ήρθαν τα πράγματα, οι προτάσεις αυτές τη δεδομένη στιγμή θα ήταν εξαιρετικές. Μάλλον είδα λάθος τότε την κατάσταση…». Ο Ρένσινγκ είχε δοκιμαστεί πρόσφατα στη Λέστερ, αλλά η αγγλική ομάδα αποφάσισε να μην του προσφέρει συμβόλαιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...