ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

«Ζω το όνειρό μου...»






Η απογευματινή προπόνηση της Άιντραχτ τελείωσε γρηγορότερα από το αναμενόμενο, καθώς οι απουσίες των διεθνών από τη μία και το τσουχτερό κρύο από την άλλη -όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες, το προπονητικό κέντρο της Άιντραχτ είναι μέσα στο δάσος- δεν επέτρεψαν στον Μίχαελ Σκίμπε να «τεντώσει» τους παίκτες του.
Γενικότερα στην προπόνηση της Άιντραχτ ακούγονται τρεις λέξεις: «Γιάννη», «Φάνη» και… «μαλάκα».
Ο Γιάννης είναι ο Αμανατίδης, που παρά την ελάχιστη συμμετοχή που έχει ως τώρα στους αγώνες της ομάδας του, συνέπεια των τραυματισμών του στο γόνατο, παραμένει ο ηγέτης και η εμβληματική μορφή της Άιντραχτ. Στις προπονήσεις, η μπάλα περνά σχεδόν πάντα από τα πόδια του και ο ίδιος παρουσιάζεται όλο και καλύτερος από μέρα σε μέρα.
Ο Φάνης είναι ο Γκέκας που με την ευχέρειά του στο σκοράρισμα εκδηλώνει τις περισσότερες επιθέσεις ακόμα και στο δίτερμα, ταλαιπορώντας τον βασικό γκολκίπερ της ομάδας, Όκα Νικόλοβ, που απαντά στα γκολ του Γκέκα με το κλασικό, αγαπημένο και αμετάφραστο… Πίτσκου μάτερι!
Όσο για την… πιο δημοφιλή ελληνική λέξη στο εξωτερικό, την οποία γνωρίζουν άπαντες οι παίκτες της Άιντραχτ -άλλωστε η ελληνική παροικία στην ομάδα έχει τρία ενεργά μέλη, ενώ μετράει έξι (Αμανατίδης, Κυργιάκος, Μάντζιος, Λυμπερόπουλος, Γκέκας, Τζαβέλας) συνολικά, εδώ και πέντε χρόνια- την ακούσαμε στις ελάχιστες αποτυχημένες συνεργασίες μεταξύ του Γιάννη και του Φάνη, που φαίνονται έτοιμοι να «σχηματίσουν ελληνικό βέλος στην επίθεση», όπως προέβλεψε ο Γερμανός δημοσιογράφος της Bild, Ρόμπερτ Πάλμερτ.
Ο Φάνης Γκέκας μάς έδωσε ραντεβού στο ξενοδοχείο που συνήθιζε να μένει μέχρι πέρσι η Άιντραχτ πριν από τους εντός έδρας αγώνες και απέχει πέντε λεπτά από το γήπεδο, με τους υπαλλήλους του Holliday Inn Airport North να κάνουν ουρά για αυτόγραφα από τον πρώτο σκόρερ της Μπουντεσλίγκα.
Έχεις συνειδητοποιήσει πόσος θόρυβος έχει γίνει γύρω από το όνομά σου με αφορμή αυτά τα 11 γκολ σε 12 αναμετρήσεις;
Ελπίζω ο θόρυβος αυτήν τη φορά να είναι για καλό… Πρώτα απ’ όλα σας ευχαριστώ που ήρθατε στη Γερμανία για μένα. Το γεγονός ότι ένα αθλητικό σάιτ έκανε ένα ταξίδι με αφορμή τα γκολ που πετυχαίνω, είναι μεγάλο και προφανώς αποτελεί διαφήμιση για μένα. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω απόλυτη εικόνα του τι λέγεται στην Ελλάδα. Είναι διαφορετικό να παρακολουθείς την επικαιρότητα μέσω Ίντερνετ και διαφορετικό να σου λένε ότι ο κόσμος χαίρεται με τα γκολ που βάζεις. Ελπίζω να συνεχίσω να δίνω λίγη χαρά στους Έλληνες φιλάθλους, γιατί ξέρω καλά ότι η χώρα περνάει μια τεράστια κρίση, οπότε αν τους βοηθάμε να ξεχνιούνται, είναι ευχάριστο.
Πόσο μακρινή για σένα είναι η εποχή που έπαιζες στην Ελλάδα;
Αυτή τη στιγμή ζω ένα όνειρο και δεν σκέφτομαι καθόλου τις μέρες που έπαιζα ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Από εκεί και πέρα, είμαι Έλληνας, τα παιδιά θα πάνε σε ελληνικό σχολείο και είναι δεδομένο ότι θα ζήσουμε τη ζωή μας στην Ελλάδα. Περνάω μια εκπληκτική φάση, δεν έχω ξανανιώσει ποτέ έτσι στην καριέρα μου και θέλω να τα κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται. Τα στραβά της Ελλάδας, και εννοώ της ποδοσφαιρικής Ελλάδας, προσπαθώ να τα αφήνω στο παρελθόν.
Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνεις θραύση στη Γερμανία. Το 2007 είχες αναδειχθεί 1ος σκόρερ της Μπουντεσλίγκα με τη φανέλα της Μπόχουμ ,
Έτσι είναι, αλλά αυτό που βιώνω φέτος με την Άιντραχτ είναι το καλύτερο ξεκίνημα της καριέρας μου. Ξέρεις, όταν μπήκαν τα πρώτα γκολ, ένιωσα καλά, γιατί από την πρώτη στιγμή όλοι μου έδειχναν εμπιστοσύνη, αλλά η συνέχεια ήταν πραγματικά απίστευτη. 11 γκολ σε 12 παιχνίδια… Η ομάδα είναι μέσα σε όλους τους στόχους κι εγώ μπορώ, αν συνεχίσω έτσι, να βγω και πάλι 1ος σκόρερ. Τι άλλο να ζητήσει ένας ποδοσφαιριστής; Είμαι ευτυχισμένος! Πάντα είχα όνειρο να φύγω στο εξωτερικό και τα κατάφερα. Εδώ και λίγες εβδομάδες ζω μια κατάσταση που θα ήθελε να βιώσει ο κάθε ποδοσφαιριστής. Αυτή η χρονιά θα μείνει για πάντα χαραγμένη στην καριέρα μου.
Ζεις με το άγχος του επόμενου αγώνα. Πλέον όλος ο κόσμος περιμένει να σκοράρεις σε κάθε ματς. Είσαι έτοιμος για μια τέτοια πίεση;
Ποτέ στο ποδόσφαιρο δεν είχα ιδιαίτερο άγχος. Στη ζωή υπάρχουν σοβαρά προβλήματα και είμαι χαρούμενος που η προσωπική μου ζωή (σ.σ. είναι παντρεμένος και έχει δύο δίδυμα -ένα αγόρι και ένα κορίτσι- 2,5 ετών) με βοηθά να χαλαρώνω και διώχνω την πίεση του επαγγελματικού αθλητισμού. Νομίζω ότι αυτό φαίνεται στον αγωνιστικό χώρο. Η δουλειά μου είναι να βάζω γκολ. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερα από αυτό.
Με αφορμή μια δήλωση του προπονητή σου, Μίχαελ Σκίμπε, για τον Γκερτ Μίλερ, ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση στη Γερμανία σχετικά με τις ομοιότητες σου με τον παλιό αρχισκόρερ.
Θα είμαι ειλικρινής. Με χαροποιεί το γεγονός ότι με βάζουν στην ίδια πρόταση με έναν ποδοσφαιριστή σαν τον Μίλερ, αλλά πιστεύω ότι είναι too much για μένα να με συγκρίνουν με έναν τέτοιο παίκτη, που έχει απίστευτα ρεκόρ στο γερμανικό και το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Ok, μπορεί να έχουμε κάποια παρόμοια στοιχεία, αλλά εγώ προσπαθώ να γράψω τη δική μου ιστορία και θα ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος αν έφτανα τα επιτεύγματα του Μίλερ, όμως νομίζω ότι είναι αδύνατον.
Διάβασα ένα κείμενο ενός Γερμανού δημοσιογράφου που σε περιέγραφε ως «έναν παίκτη που δεν τρέχει πολύ, δεν έχει τρομερή τεχνική, δεν πηδάει τόσο ψηλά, κι όμως είναι… διαολεμένα αποτελεσματικός». Ακόμα και ο συμπαίκτης σου Μάρκο Ρους, είπε ότι έχεις πουλήσει την ψυχή σου στο διάβολο για να βάζεις τόσα γκολ.
Ένα χάρισμα είχα ως ποδοσφαιριστής. Να είμαι στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή. Από τότε που ήμουν μικρός και έπαιζα σε μια τοπική ομάδα της Λάρισας, πάντα είχα καλή αίσθηση του γκολ και πάντα σκόραρα με τον ίδιο τρόπο. Όσο για τη δήλωση του Ρους… Ο Μάρκο συνηθίζει να κάνει πλάκες, αλλά εγώ ευτυχώς έχω ακόμα την ψυχή μου στη θέση της. Χάρη στους συμπαίκτες μου θα συνεχίζω να σκοράρω, κι ας λέει ο Μάρκο ό,τι θέλει!
Πάντως, μετά από τόσα χρόνια στη Γερμανία, συνεχίζεις να κάνεις δηλώσεις με τη βοήθεια μεταφραστή…
Μιλάω γερμανικά, αλλά καμιά φορά μπερδεύομαι και έτσι προτιμώ να μιλάω αγγλικά στους δημοσιογράφους. Έτσι καταφέρνω να ξεφεύγω και στις δύσκολες ερωτήσεις… Όσο για το πώς με αντιμετωπίζουν οι Γερμανοί, είναι δεδομένο ότι θέλουν να μάθω γερμανικά, αλλά είμαι εδώ για να βάζω γκολ, όχι για να γίνω καθηγητής στο πανεπιστήμιο. Πίστεψέ με, όσο σκοράρω δεν απασχολεί κανέναν ποια γλώσσα μιλάω. Το έχουν πάρει απόφαση ότι μιλάω μέσα στο γήπεδο…
Με 11 γκολ σε 12 αναμετρήσεις και 22 βαθμούς στη βαθμολογία για το Χρυσό Παπούτσι, πόσο κοντά ή μακριά θεωρείς ότι βρίσκεσαι σε ένα θρίαμβο ανάλογο με αυτόν του Νίκου Μαχλά που βγήκε 1ος σκόρερ στην Ευρώπη το 1998;
Δεν με απασχολεί καθόλου το Χρυσό Παπούτσι. Είναι κάτι πολύ μακρινό! Θέλω να βοηθήσω την Άιντραχτ να βγει απευθείας στους ομίλους του Europa League και μέσω της καλής πορείας της ομάδας, να βάλω όσα περισσότερα γκολ γίνεται. Όταν είχα κάνει αυτή τη δήλωση για το Europe Legue στην αρχή της σεζόν, πολύς κόσμος είπε ότι δεν ξέρω που βρίσκομαι, αλλά… κοιτάξτε που βρισκόμαστε σήμερα. Το χρυσό παπούτσι είναι μια ωραία ιστορία για να γράφετε εσείς οι δημοσιογράφοι, αλλά εμένα δεν φτάνουν τόσο μακριά τα όνειρά μου. Συμβιβάζομαι και με τον τίτλο του 1ου σκόρερ της Μπουντεσλίγκα… (σ.σ. γελάει)
Περίμενες ύστερα από τρεις μέτριες σεζόν να κάνεις ένα τέτοιο ξεκίνημα με την Άιντραχτ;
Ναι, το περίμενα! Ο λόγος που δεν πήγα τόσο καλά τις προηγούμενες χρονιές είναι ότι δεν έπαιζα. Πίστευα στις δυνατότητές μου και ήξερα ότι όταν μου δείξουν εμπιστοσύνη, θα κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα. Να βάζω γκολ! Νομίζω ότι οι ομάδες που δεν μου έδωσαν ευκαιρίες βλέπουν ότι έκαναν λάθος μαζί μου.
Είχες διαβάσει το θέμα της Bild με τίτλο «Ο Σούπερ Γκέκας είναι πιο πολύτιμος από τον Ρονάλντο»; Οι δυο σας μοιράζεστε την 6η θέση στη λίστα των κορυφαίων σκόρερ της Ευρώπης.
Ναι το είδα! Καλά τα έγραφαν… (σ.σ. γελάει) Πέρα από την πλάκα, και μόνο η σύγκριση με έναν παίκτη αυτού του επιπέδου, με γεμίζει ευθύνες να συνεχίσω στον ίδιο ρυθμό και να πετύχω μαζί με την ομάδα μου! Χωρίς την ομάδα εξάλλου, δεν θα ήμουν εδώ, ούτε θα είχε έρθει ένα σάιτ από την Ελλάδα για να ασχοληθεί μαζί μου.
Όταν πέτυχες το πρώτο γκολ απέναντι στη Βόλφσμπουργκ έτρεξες να το πανηγυρίσεις μαζί με τον προπονητή σου. Ήταν μια κίνηση που την εκτίμησε πολύ, όπως μας είπε ο ίδιος νωρίτερα.
Έχω δηλώσει ότι ο βασικότερος λόγος για τον οποίο ήρθα στη Φρανκφούρτη ήταν ο Σκίμπε. Με πίστεψε και στη Λεβερκούζεν και έκανε τα πάντα για να με φέρει στην Άιντραχτ, ενώ με ζήτησε και την εποχή που ήταν στη Γαλατασαράι. Του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ, γιατί χωρίς τη βοήθειά του, ίσως να μην είχα καταφέρει να παίζω τόσο καλά φέτος. Το ότι έτρεξα να πανηγυρίσω μαζί του δεν σημαίνει κάτι ιδιαίτερο. Το λιγότερο που μπορώ να κάνω γι αυτόν τον άνθρωπο είναι να τον ανταμείβω με γκολ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει συνεχώς.
Έχεις νιώσει έτσι για άλλους προπονητές στην καριέρα σου; Ότι παίζεις για πάρτη τους;
Ναι, για τον Μαρσελ Κόλερ με τον οποίο συνεργάστηκα στην Μπόχουμ και για τον Ρεχάγκελ. Αυτοί οι τρεις ήταν οι καλύτεροι προπονητές που είχα, σε αντίθεση με τον Πολ Χαρτ που είχα στην Πόρτσμουθ, που ήταν πραγματικά άσχετος. Και θέλω να το γράψεις όπως στο λέω. Ο τύπος ήταν άσχετος! Αν η φετινή πορεία στην Άιντραχτ είναι ότι καλύτερο έχει συμβεί στην καριέρα, αυτό που βίωσα στην Πόρτσμουθ ήταν το χειρότερο. Είμαι πεπεισμένος ότι ο Χαρτ δεν ήξερε αν η μπάλα είναι στρόγγυλη ή τετράγωνη. Δεν είχε δει ποτέ στη ζωή του Μπουντεσλίγκα και μάλιστα το θεωρούσε λογικό! Ελπίζω τώρα να έμαθε ποιος είμαι.
Είναι ο χειρότερος προπονητής που είχες στην καριέρα σου;
Όχι! Είναι ο χειρότερος προπονητής που υπάρχει σε όλη την Ευρώπη!
Θέλω να σταθώ όμως λίγο και στον Ρεχάγκελ. Δεν τον έχω ψηλά γιατί μου έδωσε μια θέση στην Εθνική. Έπαιξα στην Εθνική για το άξιζα. Πήγα στην Εθνική όταν είχα βγει πρώτος σκόρερ στην Μπόχουμ και όχι όταν έπαιζα στον Παναθηναϊκό. Και το λέω αυτό γιατί έχει ειπωθεί ότι ο Ρεχάγκελ με πήρε για να με βοηθήσει επειδή δεν έπαιζα στην ομάδα μου. Μα ήμουν βασικός στην Μπόχουμ!
Το 1998 είχες βγει 1ος σκόρερ στα τοπικά της Λάρισας με 40 γκολ. Φανταζόσουν ποτέ ότι το 2010 το όνομά σου θα ήταν ανάμεσα σε αυτά των κορυφαίων σκόρερ της Ευρώπης;
Κάθε ποδοσφαιριστής όταν είναι μικρός κάνει όνειρα κι εγώ είμαι ευλογημένος που κατάφερα να κάνω όλα μου τα όνειρα πραγματικότητα. Κατάφερα να παίξω στη Λάρισα που ήταν η ομάδα της καρδιάς μου, να πάρω μετεγγραφή σε μια μεγάλη ελληνική ομάδα, να βγω στο εξωτερικό, να ανακηρυχθώ 1ος σκόρερ σε ένα σπουδαίο πρωτάθλημα και να παίξω σε Μουντιάλ με την Εθνική… Αν τα φανταζόμουν όλα αυτά; Έκανα όνειρα όπως σου είπα, αλλά όλα αυτά μοιάζουν με επιστημονική φαντασία!
Θεωρείς ότι σου ταιριάζει το γερμανικό πρωτάθλημα;
Κάθε καλός παίκτης που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να μπορεί να σταθεί σε κάθε πρωτάθλημα. Από εκεί και πέρα, οφείλεις να μελετήσεις το πρωτάθλημα στο οποίο αγωνίζεσαι και να δουλέψεις πάνω στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, ώστε να διακριθείς. Μου πάει η Μπουντεσλίγκα, αλλά έχω επενδύσει έτσι ώστε να τα καταφέρω εδώ. Δεν έγινε τυχαία, ούτε συνέβη από τη μια μέρα στην άλλη.
Πώς είναι η ζωή σου στη Φρανκφούρτη;
Σπίτι – προπόνηση – σπίτι. Όταν έχεις δύο μικρά παιδιά, δεν έχεις χρόνο για πολλά ξενύχτια και βόλτες. Κοιμάμαι νωρίς, γιατί έχουμε τρεις φορές την εβδομάδα διπλές προπονήσεις, οπότε κάθε λεπτό ξεκούρασης μετράει. Είναι και τα παιδιά στο σπίτι, που δεν κάθονται στιγμή, οπότε καταλαβαίνεις ότι η ξεκούραση είναι απαραίτητη. Εξάλλου, η Φρανκφούρτη δεν είναι το ιδανικό μέρος για νυχτερινή ζωή, αλλά προσωπικά μου είναι αδιάφορο. Είμαι ευτυχισμένος, έχω την οικογένειά μου και είμαι τυχερός, γιατί παίζω σε μια ομάδα με δύο Έλληνες παίκτες, τον Τζαβέλα και κυρίως τον Αμανατίδη, που είναι εδώ από το 2005 και με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ. Ο Γιάννης ήταν είναι και θα είναι η σημαία αυτής της ομάδας. Ό,τι και να γίνεται, ο Γιάννης είναι ο αγαπημένος παίκτης των φιλάθλων της Φρανκφούρτης και το αξίζει. Είχε την ατυχία με τους δύο συνεχείς τραυματισμούς, αλλά είναι θέμα χρόνου να επανέλθει στην κορυφή. Προσπαθήσαμε, μαζί με τον Γιάννη να βοηθήσουμε και τον Γιώργο (σ.σ. Τζαβέλας) να καταλάβει τη γερμανική νοοτροπία, αν και δεν δυσκολευτήκαμε και πολύ, γιατί ένας καλός ποδοσφαιριστής όπως ο Γιώργος, μπορεί να προσαρμοστεί παντού.
Οι γονείς σου έχουν έρθει να σε δουν να παίζεις με την Άιντραχτ;
Βεβαίως, αν και πιστεύω ότι δεν έρχονται για μένα, αλλά τα εγγονάκια τους. Την τελευταία φορά ήρθε μόνο η μητέρα μου και μάλιστα σκόραρα απέναντι στην Καϊζερσλάουτερν εκτός έδρας. Ήταν ωραίο να βλέπεις σε μια αντίπαλη έδρα δύο ανθρώπους να πανηγυρίζουν μόνο για σένα. Πάντως, είναι σημαντικό να μπορείς να πανηγυρίσεις ένα γκολ στην έδρα του αντιπάλου σου, χωρίς να φοβάσαι για τη σωματική σου ακεραιότητα. Δεν συμβαίνει παντού, όπως ξέρεις…
Ο Μάικ Φραντς (σ.σ. βασικός αμυντικός της Άιντραχτ) είπε μια φράση για σένα. «Η ζωή με τον Γκέκα είναι εύκολη, γιατί δεν χρειάζεται ολόκληρη επιχείρηση για να βάλει γκολ». Σου δίνουν την μπάλα σωστά κι εσύ κάνεις τη δουλειά σου.
Ακριβώς! Είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς. Όλοι δουλεύουμε για τους συμπαίκτες μας και αυτό το κλίμα κυριαρχεί σε όλες τις εκδηλώσεις της ομάδας. Περνάμε καλά και αυτό φαίνεται και στους αγώνες μας. Ο προπονητής μας έχει κάνει εκπληκτική δουλειά στον τομέα της ψυχολογίας και της ομαδικής νοοτροπίας.
Νιώθεις ότι η Φρανκφούρτη και η Άιντραχτ μπορούν να… χωρέσουν τις φιλοδοξίες σου;
Από μικρό παιδί έβαζα στόχους και έκανα το παν για να τους πετύχω. Περνάω πολύ καλά εδώ, αλλά νομίζω ότι ίσως άξιζα να παίξω σε μια από τις κορυφαίες ομάδες της Ευρώπης. Δεν μειώνω την Άιντραχτ ούτε στο ελάχιστο, γιατί έχω βρει εκπληκτικές συνθήκες, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσα να παίξω σε μια από τις λεγόμενες μεγάλες ομάδες. Αν όχι στην Μπαρτσελόνα ή στη Ρεάλ φυσικά, τουλάχιστον στο δεύτερο επίπεδο. Δεν ξέρω τι έφταιξε και τι όχι. Ίσως να φταίω κι εγώ!
Το έχεις ως απωθημένο να πάρεις μια τέτοια μετεγγραφή;
Δεν έχω μάθει να λειτουργώ με απωθημένα, αλλά βάσει της έφεσης που έχω στο σκοράρισμα πιστεύω ότι ίσως θα μπορούσα να πάρω μετεγγραφή σε μια μεγαλύτερη ομάδα. Ίσως έφταιξαν τα δύο τρελά χρόνια στη Λεβερκούζεν, όπου ουσιαστικά έπαιξα ελάχιστα, αλλά ρωτήστε τον προπονητή που ήρθε στη θέση του Σκίμπε (σ.σ. Μπρούνο Λαμπάντια) τι συνέβη στην Μπάγερ…
Σήμερα είσαι 1ος σκόρερ στην Μπουντεσλίγκα. Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου τον Ιούνιο;
Διακοπές στη Μύκονο και ξεκούραση. Τα υπόλοιπα θα φανούν στο γήπεδο…
ΥΓ1. Η συνέντευξη με τον Φάνη Γκέκα και τον Γιάννη Αμανατίδη -που θα δημοσιευτεί τη Δευτέρα και θα προκαλέσει αίσθηση- αλλά και όλη η αποστολή στη Φρανκφούρτη δεν θα είχε πραγματοποιηθεί χωρίς τη βοήθεια του Ιωσήφ Πρωτογεράκη που για χάρη του gazzetta.gr εκτέλεσε χρέη οδηγού, ξεναγού, διερμηνέα και... δημοσιογραφικού παραγωγού. Ο Ιωσήφ είναι κολλητός φίλος του Φάνη από την πρώτη μέρα που ήρθε στη Γερμανία το 2006, ενώ εκτελεί χρέη... επίσημου μεταφραστή, όταν ο Γκέκας δυσκολεύεται να απαντήσει ερωτήσεις στα -όλο και πιο βελτιωμένα- αγγλικά του. Τον ευχαριστούμε από καρδιάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...