ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

«Η καλύτερή μου σεζόν»

«Η καλύτερή μου σεζόν»
Μπορεί να διανύει το 38ο έτος της ηλικίας του, ωστόσο ο Ρούμπενς Μπαρικέλο τόνισε ότι βρίσκεται στην καλύτερή του φυσική κατάσταση, ενώ προετοιμάζεται για την 19η σεζόν στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. 

«Αυτή η χρονιά ήταν η καλύτερη όσον αφορά το πώς αισθανόμουν το σώμα μου, αλλά και την οδήγηση στα όρια. Μου άρεσε πολύ αυτό. Την επόμενη χρονιά θα υπάρχει το KERS και οι υπεύθυνοι μου είπαν να χάσω βάρος και είμαι έτοιμος για αυτό. Θα δώσω τα πάντα για να κάνω ότι χρειάζεται», ήταν τα λόγια του βραζιλιάνου πιλότου. 

Ο Μπαρικέλο δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στους νέους πιλότους, «Όταν έχω την ευκαιρία δίνω συμβουλές στους νέους. Οι μελλοντικοί πιλότοι είναι σε καλύτερη κατάσταση από ότι ήμασταν εμείς, είναι καλύτεροι από τον Μπαρικέλο του 1993, επειδή είναι καλύτερα προετοιμασμένοι», συμπλήρωσε ο πιλότος της Williams. 



Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...