ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

«Με βοήθησε ο Ρέντναπ»

Οι συζητήσεις με τον Χάρι Ρέντναπ βοήθησαν πολύ τον Γκάρεθ Μπέιλ να ξεπεράσει πλήρως τους τραυματισμούς του, όπως δήλωσε ο ίδιος ο Ουαλός άσος της Τότεναμ.

«Με βοήθησε ο Ρέντναπ»
Ο Μπέιλ πρόσφατα κέρδισε στην πατρίδα του τους τίτλους του «Ουαλού ποδοσφαιριστή της χρονιάς» και της «Προσωπικότητας της χρονιάς» από το BBC. «Ενα χρόνο πριν δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα εξελιχθούν έτσι τα πράγματα, μου πήρε αρκετό καιρό να καθιερωθώ σαν βασικός στην Τότεναμ και είχα σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να φύγω».

Στη συνέχεια μίλησε για τη σχέση του με τον Χάρι Ρέντναπ: «Όταν δεν έπαιζα πήγα και ρώτησα τον προπονητή μου πότε θα μου έδινε μια ευκαιρία, εκείνος μου εξήγησε τι θέλει από μένα και επισήμανε τους τομείς στους οποίους έπρεπε να δουλέψω και να βελτιωθώ και ότι αν συνεχίσω να δουλεύω σκληρά, θα μου δοθούν ευκαιρίες. Είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και προετοιμαζόμουν για αυτή την ευκαιρία, έτσι όταν μου δόθηκε την εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο».

Ο 21χρόνος Ουαλός μίλησε και για το πώς διαχειρίζεται τον ντόρο γύρω από το όνομά του: «Αν μου έλεγαν πριν από ένα χρόνο ότι θα με περιέγραφαν ως έναν από τους καλύτερους αριστερούς εξτρέμ της Premier League και του Champions League, δεν θα τους πίστευα. Προσπαθώ να μη δίνω σημασία σε αυτά που γράφονται για μένα και να συνεχίσω να είμαι συγκεντρωμένος στις προπονήσεις και προσγειωμένος».


Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...