ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Τζόουνς: «Έκλεψα, εντάξει. Αλλά…»

Τζόουνς: «Έκλεψα, εντάξει. Αλλά…»
Για μία ακόμη φορά, η Μάριον Τζόουνς παραδέχτηκε την ενοχή της, αναφέρθηκε στη φυλάκισή της λόγω απαγορευμένων ουσιών, αλλά τόνισε στοBBC: «…θα μπορούσε να μου επιβληθεί υποχρεωτική κοινωνική εργασία και όχι φυλάκιση για έξι μήνες». 

«Καταλαβαίνω πως έκλεψα το νόμο και έκανα έγκλημα λέγοντας ψέματα. Η φήμη μου και η υπόληψή μου χάθηκαν. Πιστεύω, όμως, ότι θα μπορούσε να μου επιβληθεί υποχρεωτική κοινωνική εργασία και όχι φυλάκιση για έξι μήνες» είπε πιο αναλυτικά, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στο αμαρτωλό παρελθόν της. 

«Το 2000 δεν είχα ιδέα ότι είχα πάρει μία ουσία που ήταν απαγορευμένη. Σ’ εκείνο το σημείο δούλευα σκληρά και ευχαριστούσα τον Θεό που μου είχε δώσει τόσο ταλέντο. Είχα κάνει ατομικά ρεκόρ νωρίτερα, το 1998 και ως νεάνιδα είχα και πάλι επιτυχίες. Δεν είχα πάρει τίποτα όταν βγήκα από το κολέγιο και ήμουν στην ολυμπιακή ομάδα από τα 15 μου χρόνια.

Ακόμη και αν δεν υπήρχαν οι ουσίες, πιστεύω ότι στο Σίδνεϊ θα κέρδιζα γιατί είχα δουλέψει πολύ σκληρά. Όμως, πίστευα εύκολα τους ανθρώπους και ήταν λάθος μου. Είχα ανθρώπους δίπλα μου επειδή ήμουν η Τζόουνς και όχι απλά η Μάριον
» τόνισε χαρακτηριστικά. 



Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...