ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Ζλάταν: «Είμαι σημαντικός για την Ιντερ»!

Ζλάταν: «Είμαι σημαντικός για την Ιντερ»!
Οι συνεχείς αναφορές των Μοράτι και Ματεράτσι στο πρόσωπο του Ζλάταν προκάλεσαν την ειρωνική απάντηση του Σουηδού ο οποίος χαρακτήρισε τον εαυτό του ως σημαντικό για την Ίντερ!Ο Ματεράτσι μιλάει αρκετά για μένα. Το ίδιο κάνει και ο Μοράτι. Είναι φανερό ότι παραμένω σημαντικός για εκείνους και την Ιντερ, αλλά αυτοί είναι ασήμαντοι για εμένα», τόνισε σε συνέντευξη του στο Studio Stadio XXL ο άσος της Μίλαν που έριξε τις ευθύνες στον Ιταλό αμυντικό για το σκληρό μαρκάρισμα στο πρόσφατο ντέρμπι της Ιντερ με την Μίλαν: «Εγω σταμάτησα τελευταία στιγμή ώστε να προσπαθήσω να μην τον τραυματίσω, αυτός όμως δεν το έκανε»!

Παράλληλα, ο Ιμπραΐμοβιτς αναφέρθηκε με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στο βραβείο της «Χρυσής Μπάλας» στεκόμενος κυρίως στο ότι ο άλλοτε συμπαίκτης του στον Άγιαξ, Ουέσλεϊ Σνάιντερ, δεν είναι στην τριάδα των υποψηφίων: «Είναι λυπηρό που ο Σνάιντερ δεν θα κερδίσει έπειτα από όσα έκανε την περασμένη σεζόν, συμπεριλαμβανομένου και του Μουντιάλ. Το βραβείο έχει πολιτική διάσταση πλέον και δεν με ενδιαφέρει να το κερδίσω. Προτιμώ να νικάω με την ομάδα μου».

Ο Σουηδός αναφέρθηκε και στο άριστο κλίμα που συνάντησε στην Μίλαν λέγοντας πως: «Ήξερα από την πρώτη ημέρα που ήρθα εδώ, από το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα, ότι αυτή είναι η ομάδα που θέλω να ολοκληρώσω την καριέρα μου και με την οποία μπορώ να κερδίσω σημαντικά τρόπαια. Δεν είναι αλήθεια αυτό πως η ομάδα εξαρτάται από τον Ιμπραΐμοβιτς, εξαρτιόμαστε ο ένας από τον άλλον», ενώ έκανε αναφορά και στον Μπαλοτέλι λέγοντας ότι θα πρέπει να ωριμάσει: «Θα ήταν καλύτερο για αυτόν να παραμείνει δύο χρόνια στην Μάντσεστερ Σίτι, να μαζέψει εμπειρίες και να ωριμάσει».

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...