ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Προτεραιότητα η ΑΕΚ για Τζιμπούρ

Προτεραιότητα η ΑΕΚ για Τζιμπούρ
Με νέες δηλώσεις του ο Ραφίκ Τζιμπούρ τονίζει ότι προτεραιότητα παραμένει η ΑΕΚ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ανοιχτός σε προτάσεις. Παράλληλα δηλώνει ότι νιώθει καλά στην Ελλάδα. Ο Γαλλοαλγερινός άσος σε συνέντευξη του αυτή τη φορά στο «Canal 3» εστιάστηκε κυρίως στην εθνική ομάδα της πατρίδας του, αλλά στο τέλος δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την «Ένωση», με αφορμή το θέμα της ανανέωσης της συνεργασίας του με την ελληνική ομάδα.

«Είμαι ένας παίκτης που έχει μια ιδιαίτερη αίσθηση για το ποδόσφαιρο. Μου αρέσει η δουλειά που κάνω. Δεν έχω κάποια προτεραιότητα σε ότι αφορά τη χώρα στην οποία θα ήθελα να παίζω. Νιώθω καλά στην Ελλάδα και δεν αποκλείεται η περιπέτεια μου εκεί να συνεχιστεί για έναν ακόμα χρόνο. Πρέπει επίσης να πω ότι στην ΑΕΚ βρήκα τον εαυτό μου, επειδή η ατμόσφαιρα που ζω μου θυμίζει την Αλγερία», δήλωσε μεταξύ άλλων.

«Είναι αλήθεια ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν έχει μεγάλη δημοσιότητα στην Ευρώπη, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί διότι δεν είμαι εκτεθειμένος στα μέσα ενημέρωσης. Είμαι κάποιος που επιθυμεί να μένει στη γωνιά του και να δουλεύει ήσυχα. Στόχος μου είναι να αγωνίζομαι σε κορυφαίο επίπεδο και συμμετέχω στα ευρωπαϊκά κύπελλα, κάτι που μου προσφέρει η ΑΕΚ. Σήμερα είμαι ανοιχτός σε όλες τις επιλογές αναφορικά με το μέλλον μου παρότι η προτεραιότητα είναι η ομάδα μου», συμπλήρωσε ο Τζιμπούρ.

Πηγή gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...