ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Θέλει εθνική ο Σορεντίνο

Θέλει εθνική ο Σορεντίνο
Να αναγκάσει τον προπονητή της εθνικής Ιταλίας, Τσέζαρε Πραντέλι να τον καλέσει ελπίζει ο πρώην τερματοφύλακας της ΑΕΚ, Στέφανο Σορεντίνο. Ο 31χρονος τόνισε ότι «μάλλον θα ανανεώσω με την Κιέβο». Ο «Σόρε» ήταν εξαιρετικός την περσινή σεζόν με την φανέλα της Κιέβο και σκέφτηκε ότι δεδομένης της απουσίας του Μπουφόν θα μπορούσε να πάρει μια ευκαιρία στην Σκουάντρα Ατζούρα. Παρά την επιθυμία του, ο Πραντέλι δείχνει να εμπιστεύεται περισσότερο τους νεαρούς Εμιλιάνο Βιβιάνο της Μπολόνια και τον Σαλβατόρε Σιριγκού της Παλέρμο. «Πολλοί τερματοφύλακες είχαν ευκαιρίες αν και οι καλύτεροι αυτή τη στιγμή είναι οι Μάρκο Στοράρι και Μίκαελ Αγκάτσι. Πρέπει να βάλω τα δυνατά μου για τον κάνω να αλλάξει γνώμη» είπε στην Gazzetta dello Sport.

Σε ερώτηση για το μέλλον του, ο πρώην άσος της ΑΕΚ, απάντησε: «Πιθανότατα θα ανανεώσω το συμβόλαιό μου με την Κιέβο. 'Λήγω' το 2012. Σαρτόρι και Καμπεντέλι είναι εξαιρετικοί και η Βερόνα είναι το σπίτι μου», ενώ μίλησε για τον φίλο του, διεθνή πορτιέρε, Φεντερίκο Μαρκέτι ο οποίος το καλοκαίρι ζήτησε μεταγραφή από την Κάλιαρι, τα έσπασε με τον πρόεδρο και πλέον βρίσκεται στην εξέδρα! «Σκέφτομαι τον φίλο μου, τον Μαρκέτι, που ποτέ δεν εγκατέλειψα και δεν παίζει στην Κάλιαρι. Είμαι δυσαρεστημένος, όμως θεωρώ ότι η υπόθεσή του θα αργά ή γρήγορα με μεταγραφή σε μία μεγάλη ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...