ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Αστραψε και βρόντηξε ο Χιμένεθ!

Αστραψε και βρόντηξε ο Χιμένεθ!
Οι άσχημες εμφανίσεις της ΑΕΚ προκάλεσαν την οργή του Μανόλο Χιμένεθ ο οποίος στην προπόνηση της Τρίτης χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα. Ο Ισπανός τεχνικός τόνισε ότι όποιος δεν συμμορφωθεί θα δει την πόρτα της εξόδου.«Τελειώνει» ο «Πάτσα». «Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση. Εδώ και αρκετό καιρό διαπιστώνω πως κάποιοι από σας είναι αδιάφοροι. Δεν σας ενδιαφέρει τι γίνεται στο ματς και αφήνετε τους συμπαίκτες σας αβοήθητους να τρέχουν μόνοι τους. Κομμένα αυτά. Οποιος δεν θέλει και δεν μπορεί είναι τελειωμένος. Σας εχω ξαναπεί πως ο Γενάρης είναι πολύ κοντά και δεν έχω κανένα πρόβλημα να εισηγηθώ την απομάκρυνσή σας και να κάνω αλλαγές.

Δεν εχω κανένα πρόβλημα να παίξω με τους μικρούς και τους πιτσιρικάδες. Συνέλθετε. Εγω στη θέση σας θα ντρεπόμουν να ξεφτιλίζω το όνομά μου και τον σύλλογο», ανέφερε ο Χιμένεθ ο οποίος ελπίζει ότι τώρα οι παίκτες του να πήραν το μήνυμα και να δείξουν το καλό τους πρόσωπο αρχής γενομένης από το Σάββατο και το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

«Τελειώνει» ο Πατσατζόγλου

Φαίνεται πως ο αγώνας απέναντι στη Καβάλα θα είναι το τελευταίο του Χρήστου Πατσατζόγλου με την φανέλα της ΑΕΚ. Και αυτό γιατί ο 31χρονος άσος δεν έχει ικανοποιήσει με τις εμφανίσεις του και Μανόλο Χιμένεθ δύσκολα θα του δώσει ξανά ευκαιρία. Μάλιστα, αναμένεται να γίνουν προσπάθειες να λυθεί το συμβόλαιό του τον Γενάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...