ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Ρούνεϊ: «Δεν έπαιξαν ρόλο τα χρήματα»

Ρούνεϊ: «Δεν έπαιξαν ρόλο τα χρήματα»
Ο Γουέιν Ρούνεϊ αποδοκιμάστηκε από τους οπαδούς της Ρέιντζερς στον αγώνα της Τετάρτης για το Τσάμπιονς Λιγκ, όμως αυτό που τον απασχολεί περισσότερο είναι οι αντιδράσεις του κόσμου της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Στην προσπάθεια να πείσει το κοινό για τα κίνητρά του διαψεύδει κάθετα τη φημολογία ότι αποσκοπούσε σε καλύτερους οικονομικούς όρους.

«Δεν θα θέλουν όλοι οι φίλαθλοι να τραγουδούν το όνομά μου και να πανηγυρίζουν στις ενέργειές μου και είναι κάτι κατανοητό και αποδεκτό. Θα τους αποδείξω όμως ότι αυτό που θέλω τώρα είναι να μείνω στην ομάδα και να κερδίσω τίτλους. Θέλω μόνο να διαβεβαιώσω τους πάντες ότι η απόφασή μου δεν επηρεάστηκε ποτέ από οικονομικούς λόγους», τόνισε αποφασιστικά ο Άγγλος επιθετικός που αιτιολόγησε τα λεγόμενά του ως εξής:

«Κάθισα και συζήτησα με τον προπονητή και τους ιδιοκτήτες και μου μίλησαν για τους στόχους του συλλόγου. Συμφώνησα μόλις σε δύο ώρες. Αν υπήρχε θέμα χρημάτων τότε θα καθόμουν μέρες, ίσως και μήνες μέχρι να πάρω το ιδανικό συμβόλαιο».

Τέλος διέψευσε και τις κακές σχέσεις που φερόταν να έχει με τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον μετά το σίριαλ με την ανανέωση του συμβολαίου του: «Με τον προπονητή είμαι μια χαρά. Ποτέ δεν ήρθαμε σε ρήξη παρά τα όσα ακούγονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...