ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Ντόπινγκ και ισπανικό ποδόσφαιρο

Ντόπινγκ και ισπανικό ποδόσφαιροΟ προπονητής της εθνικής Ισπανίας Βιθέντε Ντελ Μπόσκε έσπευσε να προστατεύσει τη φήμη του Ισπανικού ποδοσφαίρου λέγοντας ότι δεν πιστεύει ότι το σκάνδαλο ντόπινγκ στον Ισπανικό αθλητισμό αγγίζει το ποδόσφαιρο.


Το σκάνδαλο ντόπινγκ που συγκλονίζει τις τελευταίες ημέρες την Ισπανία, όπως ήταν αναμενόμενο έχει αρχίσει να αγγίζει και τον χώρο του ποδοσφαίρου, θέτοντας εν αμφιβόλω τις επιτυχίες του Ισπανικού ποδοσφαίρου τα τελευταία χρόνια, ειδικά σε συνδυασμό με τους θανάτους ποδοσφαιριστών στα ισπανικά γήπεδα.
Να υπερασπιστεί την τιμή του ισπανικού ποδοσφαίρου ανέλαβε ο ομοσπονδιακός της προπονητής, Βιθέντε Ντελ Μπόσκε. «Είναι ένα δύσκολο θέμα», ξεκίνησε ο Ντελ Μπόσκε και συνέχισε: «Δεν ξέρω αν είμαι κορόιδο, αλλά σε 43 χρόνια δεν έχω δει ή υποψιαστεί κάποιον για ντόπινγκ. Δεν ξέρω αν αυτό είναι επειδή είμαι αφελής και δεν ακούω τίποτα γύρω μου, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι αυτά είναι μεμονωμένα περιστατικά που συμβαίνουν σε συγκεκριμένα αθλήματα. Το βρίσκω σχεδόν αδύνατον να πιστέψω ότι υπάρχει ντόπινγκ στο ποδόσφαιρο, και το λέω με όλη μου την καρδιά. Το ποδόσφαιρο είναι εντελώς ελεύθερο και το αντίθετο θα με έκανε έξαλλο, αλλά δεν θα πω κάτι παραπάνω γιατί δεν υπάρχει κάτι να δικαιολογήσουμε».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...