ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ανοίγει την πόρτα ο Μπέντνερ

Ανοίγει την πόρτα ο Μπέντνερ
Ο Νίκλας Μπέντνερ δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος από τον χρόνο συμμετοχής του στη Αρσεναλ και τόνισε πως αν δεν παίζει προτιμότερο είναι να φύγει από τον Λονδρέζικο σύλλογο.Ο Δανός επιθετικός νιώθει καλύτερα από ποτέ αλλά δεν αγωνίζεται: «Είμαι εντελώς απογοητευμένος με τον χρόνο που αγωνίζομαι. Έκανα τα πάντα για να επιστρέψω υγιής από τον τραυματισμό μου και τώρα είμαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση στη ζωή μου. Νιώθω καλύτερα από ποτέ και δεν μπορώ να δεχτώ ότι είμαι στον πάγκο όταν είμαι 100% έτοιμος. Ξέρω ότι ο προπονητής σκέφτεται αλλιώς και το σέβομαι. Εκείνος επιλέγει την ομάδα, όμως εγώ διαφωνώ. Πρέπει να συνεχίσω την καριέρα μου και για αυτό τα λέω όλα αυτά. Αν δεν αλλάξει η κατάσταση και παραμείνω στον πάγκο, τότε θα ψάξω για μεταγραφή. Είναι λογικό. Η πρώτη μου επιλογή πάντως παραμένει αυτή που ήταν πάντα από την αρχή. Να αγωνιστώ για την Άρσεναλ. Έκανα πολύ υπομονή ως τώρα, όμως δεν κάθομαι άλλο στον πάγκο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...