ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ίβκοβιτς: «Επιθυμία μου, να ολοκληρώσω τον κύκλο μου στη Σερβία»

Ίβκοβιτς: «Επιθυμία μου, να ολοκληρώσω τον κύκλο μου στη Σερβία»
Στην επίσημη ιστοσελίδα της σερβικής ομοσπονδίας καλαθοσφαίρισης μίλησε ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, μετά τη συνάντηση που είχε στην Αθήνα με τον πρόεδρο, Ντράγκαν Κάπιτσιτς, καθώς και τον γενικό γραμματέα, Ζόραν Γκαβρίλοβιτς. Ο «Ντούντα» εξέφρασε την επιθυμία του να ολοκληρώσει τον κύκλο του στην εθνική ομάδα της χώρας του εφόσον όμως τακτοποιηθούν οι οφειλές προς τους συνεργάτες του και τους παίκτες. Σίγουρος πως δεν θα υπάρχει κανένα ζήτημα με την ΚΑΕ Ολυμπιακός, δήλωσε ο «Σοφός», σε περίπτωση που επιλέξει παράλληλα με τους «ερυθρόλευκους» να κοουτσάρει και τους «πλάβι».

Αναλυτικά τα όσα είπε ο 67χρονος κόουτς:

«Έγινε μια εποικοδομητική συζήτηση με τους Κάπισιτς και Γκαβρίλοβιτς. Μιλήσαμε για όλα τα θέματα που αφορούν το μπάσκετ της Σερβίας. Επιθυμία μου, δεν το κρύβω, είναι να ολοκληρώσω τον τετραετή κύκλο μου στην εθνική ομάδα. Το οικονομικό δεν με απασχολεί, τουλάχιστον όσον αφορά εμένα. Ποτέ δεν πίεσα την ομοσπονδία να με πληρώσει. Για τους συνεργάτες μου όμως, και τους παίκτες, ναι επιμένω να πάρουν τα χρήματα που τους οφείλονται. Είναι θέμα αρχής. Περιμένω τη γενική συνέλευση της ομοσπονδίας (προγραμματισμένης για τον Μάρτιο), ώστε να δω πως θα διαμορφωθεί η κατάσταση, αφού είναι πιθανό να επέλθουν διαφορές αλλαγές. Αν όλα πάνε καλά, δεν βλέπω τον λόγο για να μη συνεχίσω. Δεν πιστεύω πως θα φέρει αντιρρήσεις ο σύλλογός μου. Άλλωστε και στον Γιαννάκη είχε επιτρέψει ο Ολυμπιακός να δουλεύει και στην εθνική Ελλάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...