ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

«Κλείνω τα αυτιά στην κριτική»

«Κλείνω τα αυτιά στην κριτική»
Ο Αλέξανδρος Τζόρβας θα ήθελε μόλις τελειώσει την καριέρα του να τον θυμούνται με αξιοπρέπεια, αλλά κλείνει τα αυτιά του στην κριτική. Ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού αναφέρθηκε και στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.

Αποσπάσματα από όσα δήλωσε στο ΣΚΑΪ:

«Όποτε κάνω λάθος βγαίνω και το λέω. Δεν είμαι ευθυνόφοβος. Έχω παραδεχτεί δημόσια τα λάθη μου και στο παρελθόν, όχι μόνο στο ματς με την Κοπεγχάγη. Ήταν η πιο κακή στιγμή στην καριέρα μου. Αυτό το ματς μάς στοίχισε βαθμολογικό κι εγώ βάζω πάντα πρώτα την ομάδα, το σύνολο»

Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό:

Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει το ματς στην πρεμιέρα με την Ξάνθη. Αν δεν είχε έρθει το αποτέλεσμα αυτό θα μπορούσαμε να πούμε ότι η πορεία μας μέχρι τώρα δεν είναι αποτυχημένη, αλλά αρκετά καλή, με δύο επιτυχίες στα τρία ντέρμπι που έχουμε δώσει. Αν χάναμε από τον Ολυμπιακό, οι επτά βαθμοί θα ήταν τεράστια διαφορά για να καλυφθεί. Θα ήταν φοβερά δύσκολο να καλυφθεί μία τέτοια διαφορά και μία ήττα από τον Ολυμπιακό θα μας έθετε ουσιαστικά εκτός τίτλου.

Για τη βία:

Με ενοχλεί φοβερά η βία και θεωρώ πως είναι το χειρότερο φαινόμενο που μπορεί να παρουσιαστεί στον αγωνιστικό χώρο. Μπαίνουν στο γήπεδο οι φίλαθλοι, πετάνε αντικείμενα, συνεχώς διακόπτεται το παιχνίδι και αυτό το πράγμα μάς φέρνει χρόνια πίσω.

Για την κριτική:

Η κριτική είναι ενα περίεργο κομμάτι και μερικές φορές με ενοχλεί. Με ενοχλεί η κριτική που έχει εμπάθεια. Έχω κόψει να διαβάζω οποιαδήποτε είδους κριτική. Δεν φτάνει στα αυτιά μου. Κάθε δημοσιογράφος κριτικάρει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι. Δεν θέλω κάτι τέτοιο να με... χαλάει ως άνθρωπο. Μου αρέσει η κριτική. Ποτέ δεν ήμουν ευθυνόφοβος. Δεν χρειάζομαι την κριτική για να καταλάβω αν έπαιξα καλά. Κάποιες φορές η κριτική ξεφεύγει από το αγωνιστικό κομμάτι.

Για το Τσάμπιονς Λιγκ:

Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη. Αν κερδίζαμε την Καζάν σε ένα από τα δύο παιχνίδια, θα μιλάγαμε υπό διαφορετικές συνθήκες. Ρεαλιστικά θα πρέπει να κοιτάξουμε την τρίτη θέση που οδηγεί στο Γιουρόπα Λιγκ. Αν μπορέσουμε να διεκδικήσουμε και τη δεύτερη θέση, θα είμαστε τυχεροί.

Για το πώς θέλουν να τον θυμούνται όταν σταματήσει το ποδόσφαιρο:

Θα ήθελα να με θυμούνται σαν έναν αθλητή εντελώς καθαρό και έξω από διάφορες παγίδες που μπορεί να σου αμαυρώσουν το όνομα στη διάρκεια της καριέρας σου. Η αξιοπρέπεια για μένα είναι το σημαντικότερο στοιχείο που μπορεί να έχει ο άνθρωπος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...