ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Γκέκας: "Βρήκα τις κατάλληλες συνθήκες"

Ντεμπούτο με δύο γκολ για τον Φάνη Γκέκα στην Αϊντραχτ Φρανκφούρτης Ο Φάνης Γκέκας μίλησε στον "Sentra FM 103,3" και αναφέρθηκε στην εκπληκτική πορεία που διανύει τη φετινή αγωνιστική περίοδο με την Αϊντραχτ Φρανκφούρτης. Ο Έλληνας επιθετικός δεν παρέλειψε να μιλήσει για το κεφάλαιο "Εθνική ομάδα", τονίζοντας πως η επιστροφή του δεν εξαρτάται από τον ίδιο...

"Αγωνίζομαι σε μια πολύ καλή ομάδα με καλό υλικό και ο προπονητής μου έδειξε εμπιστοσύνη. Πράγματι, όλη η ομάδα κοιτάει να βρει εμένα και είναι σημαντικό όπως και ότι βρίσκομαι σε μια οικογένεια", τόνισε αρχικά για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

"Βρήκα τις κατάλληλες συνθήκες, εάν βρίσκομαι σε ένα χώρο που με εμπιστεύονται και αισθάνομαι άνετα, είναι ότι καλύτερο για έναν ποδοσφαιριστή. Τα αφιερώματα του Τύπου είναι θετικά αλλά θέλω να συνεχίσω έτσι και να μην είμαι πυροτέχνημα και έχω αποδείξει πως δεν είμαι πυροτέχνημα".

Για την Εθνική ομάδα, δήλωσε: "Δεν έχω μιλήσει με κανέναν, από την στιγμή που δεν με πλησίασε κάποιος, πλέον δεν είναι στο χέρι μου, δεν εξαρτάται από μένα".

Για την πορεία του Παναθηναϊκού στο Champions League και το ματς με την Ρούμπιν Καζάν: "Αυτή την στιγμή ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε δύσκολη θέση όμως στο ποδόσφαιρο όλα συμβαίνουν, αν πάρει ένα αποτέλεσμα όλα μπορούν να συμβούν. Και το χρειάζεται το θετικό αποτέλεσμα για να συνεχίσει τουλάχιστον στο Europa League".

Για το ντέρμπι των "αιωνίων": "Δεν παρακολούθησα το ντέρμπι, έμαθα ότι ήταν αμφίρροπο παιχνίδι, αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στο γκολ, όποιος είναι καλύτερος κερδίζει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...