ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

«Είμαστε καλύτεροι από τη Ρεάλ»

«Είμαστε καλύτεροι από τη Ρεάλ»
Σίγουρος για τη νίκη απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο κορυφαίος επιθετικός της Μίλαν, Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Η ομάδα του είχε ηττηθεί πριν από δύο εβδομάδες στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου» με 2-0. Ο πρώην άσος της Μπαρτσελόνα και της Ίντερ τόνισε χαρακτηριστικά: «Πρέπει να κάνουμε στην έδρα μας ό,τι δεν κάναμε στη Μαδρίτη. Να είμαι πιο γρήγοροι, να τελειώσουμε σωστά τις φάσεις και να αποδείξουμε πως είμαστε καλύτερη ομάδα. Είμαι πρόθυμος να θυσιαστώ για τη Μίλαν. Ήρθα εδώ και έχω πολλές ευθύνες. Πρέπει να μάθω τον τρόπο παιχνιδιού της ομάδας και οι συμπαίχτες μου τον δικό μου. Είμαι καλύτερος με την μπάλα στα πόδια». Ο Σουηδός μπόμπερ θα είναι η «αιχμή του δόρατος» της ομάδας του Μασιμιλιάνο Αλέγκρι, στο αυριανό σημαντικό παιχνίδι με τη «βασίσισσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...