ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

«Θα έπαιζα εγώ αν ήμουν 20»

«Θα έπαιζα εγώ αν ήμουν 20»
Έτοιμος να πάρει φανέλα βασικού και να παίξει με τη Γιουβέντους κόντρα στην Μπρέσια είναι ο τεχνικός της Γιουβέντους, Τζίτζι Ντελ Νέρι, ο οποίος έχει... τρελαθεί με τους ατέλειωτους τραυματισμούς. «Ελπίζω να είναι καλά ο Κιελίνι, θα δούμε αργότερα. Αμάουρι και Τραορέ θα παραμείνουν σπίτι, όμως μπορεί να είναι άτοιμοι για το Σάββατο», είπε ο 60χρονος προπονητής και συνέχισε: «Ποιος θα παίξει; Αν ήμουν 20 θα έπαιζα εγώ στη Γιουβέντους. Δεν νομίζω ότι μπορώ να κάνω επιλογή, όπως έκανα κόντρα στη Μίλαν».

Για την αναμέτρηση της Τετάρτης (10/11) κόντρα στην Μπρέσια στην εμβόλιμη αγωνιστική, ο Ντελ Νέρι σχολίασε: «Ο αγώνας με την Μπρέσια είναι σημαντικός, όπως θα είναι και αυτός με τη Ρόμα. Θα δούμε τι θα γίνει μετά την Μπρέσια, όμως και τα δύο παιχνίδια είναι σημαντικά. Δεν πρέπει να κοιτάμε στις εξέδρες, πρέπει να βελτιωθούμε μέσα στο γήπεδο και να παίξουμε όπως την Κυριακή. Γνωρίζουμε τη σημασία της αναμέτρησης, καθώς θα παίξουμε κόντρα σε μία ομάδα που σταμάτησε την Ιντερ. Τα πηγαίνουν πολύ καλά, θα είναι μία ακόμα ποδοσφαιρική μάχη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...