ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Δεκατετράχρονος Ινδός ύψους... 2,13μ.!

Ο Σατνάμ Σινγκ Μπαμάρα αποτελεί την ελπίδα της Ινδίας για να περάσει στο ΝΒΑ
Το ΝΒΑ έχει γραφεία στην Ινδία. Αλλά η Ινδία δεν έχει καταφέρει ποτέ να στείλει παίκτη στο ΝΒΑ, ούτε καν στο ντραφτ. Ο 14χρονος Σατνάμ Σινγκ Μπαμάρα των 213 εκατοστών ίσως αλλάξει τα πάντα.«Ο Σατνάμ μπορεί μία ημέρα να κάνει για την Ινδία ό,τι έκανε για την Κίνα ο Γιάο Μινγκ: να "φωτίσει" το μπάσκετ σ' όλη τη χώρα. Μπορεί να είναι το κάτι άλλο» είπε ο υπεύθυνος του ΝΒΑ στη χώρα, Τρόι Τζάστις, μιλώντας στο fanhouse.com.

Ο 14χρονος «γίγαντας» βρίσκεται αυτές τις ημέρες στις Ηνωμένες Πολιτείες, παίρνοντας μέρος σε πρόγραμμα στη Φλόριντα για την ανάπτυξη του αθλήματος στην Ινδία. Το όνειρό του; Τι άλλο...

«Όταν έφυγα από το σπίτι, ο πατέρας μου μου είπε να δουλέψω σκληρά και να δοξάσω το όνομα της οικογενείας, του χωριού μου, της χώρας μου. Είναι περήφανος για μένα. Αγαπώ το μπάσκετ κι είμαι χαρούμενος που παίζω. Θέλω να γίνω καλύτερος. Ο πατέρας μου (σ.σ. 2.18μ.!) ήθελε να παίξει μπάσκετ, αλλά ο παππούς μου επέμενε πως δεν μπορούσε. Ήταν οικογένεια αγροτών. Είχε χωράφια να προσέξει. Δεν είχε ποτέ την ευκαιρία που έχω εγώ τώρα. Είναι περήφανος για μένα και θέλω να παίξω όσο πιο καλά μπορώ. Αυτός είναι ο στόχος μου τώρα. Πού θα με οδηγήσει, δεν ξέρω. Στο ΝΒΑ; Κάποια μέρα...» λέει ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...