Η Τσέλσι έχει γνωστοποιήσει πως δεν σκοπεύει να κατασκευάσει νέο γήπεδο, ωστόσο στην προσπάθειά της να βρει άλλα έσοδα, ψάχνει να βρει χορηγό στην Ασία για το όνομα του «Στάμφορντ Μπριτζ».«Η Ασιατική αγορά είναι κολοσσιαία. Η ομοσπονδία ποδοσφαίρου της ηπείρου απευθύνεται στα 2/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Εκεί, λοιπόν, κοιτάμε για τα δικαιώματα ονομασίας του γηπέδου μας», τόνισε ο Μπεν Γουέλς, υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως η Τσέλσι έχει ήδη συμφωνίες με εταιρίες από την ασιατική ήπειρο, καθώς στη φανέλα της διαφημίζεται η κορεάτικη Samsung, ενώ ο σύλλογος είναι σπόνσορας της ασιατικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας!
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί πως η Τσέλσι έχει ήδη συμφωνίες με εταιρίες από την ασιατική ήπειρο, καθώς στη φανέλα της διαφημίζεται η κορεάτικη Samsung, ενώ ο σύλλογος είναι σπόνσορας της ασιατικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου