ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Επιβεβαίωσε ο Κερζάκοφ

Η Λίβερπουλ ενδιαφέρεται για τον Αλεξάντρ Κερζάκοφ, κάτι που επιβεβαίωσε ο Ρώσος επιθετικός της Ζενίτ. Ομως, ο διεθνής άσος φαίνεται να προτιμά την Αγία Πετρούπολη.
Επιβεβαίωσε ο Κερζάκοφ
Ο Κερζάκοφ αποκάλυψε πως οι «κόκκινοι» προσέγγισαν τον μάνατζέρ του: «Η αγγλική ομάδα προσέγγισε τον ατζέντη μου, αλλά εγώ δεν έδωσα καμία απάντηση. Έχω άλλα πράγματα να σκεφτώ και είμαι χαρούμενος στη Ρωσία. Η ομάδα μου είναι πρώτη στο πρωτάθλημα και πάντα ήθελα να παίξω γι’ αυτήν. Οι ομάδες για τις οποίες θα έφευγα είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού και αυτό γιατί η Ζενίτ παίζει όμορφο, μοντέρνο ποδόσφαιρο και σαν σύλλογος αναπτύσσεται γρήγορα. Επιπλέον είμαι εδώ, σπίτι μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...