ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

«Η πιο ευτυχισμένη μέρα στη ζωή μου»

Ευτυχισμένος από την κλήση του στην εθνική ομάδα της Αγγλίας, για το φιλικό με την Γαλλία την Τετάρτη, δήλωσε ο Τζέι Μπόθροϊντ.

Ο 28χρονος επιθετικός της Κάρντιφ- ο οποίος έχει πετύχει ήδη 13 γκολ και οδηγεί εκ του ασφαλούς την ομάδα του- είναι ο πρώτος παίκτης της κατηγορίας, μετά τον Ντέιβιντ Νάγκεντ το 2007, που θα έχει την τιμή να αγωνιστεί με το εθνόσημο.

Ο ίδιος τόνισε ότι δεν περίμενε την συγκεκριμένη εξέλιξη. « Η αλήθεια είναι ότι ξαφνιάστηκα στην αρχή, αλλά αυτή είναι η πιο σημαντική μέρα στην καριέρα μου και είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο στην αρχή της περιόδου, απλά ήθελα να σκοράρω περισσότερο και όταν δέχθηκα την κλήση εντυπωσιάστηκα».

Ο επιθετικός αναφέρθηκε και στην εμπειρία του να προπονείται με πολύ σημαντικούς ποδοσφαιριστές. « Όταν συνεργάζεσαι με ποδοσφαιριστές όπως ο Στήβεν Τζέραρντ και ο Ριο Φέρντιναντ πρέπει να δουλεύεις πιο σκληρά για να αποδείξεις την αξία σου. Αν καταφέρω να αγωνιστώ την Τετάρτη θα είναι ιδιαίτερα τιμητικό για μένα».
«Η πιο ευτυχισμένη μέρα στη ζωή μου»
Στην κλήση του Μπόθροϊντ στάθηκε και ο προπονητής της Άρσεναλ, Αρσέν Βενγκέρ, ο οποίος αφού τον συνεχάρη για την κλήση του δήλωσε μετανιωμένος που τον άφησε να φύγει νωρίς από την Άρσεναλ:

« Είναι ένα από τα σφάλματα μου ότι δεν τον κράτησα. Αλλά έχω πει πολλές φορές ότι είναι σημαντικό ένας ποδοσφαιριστής να έχει καλή καριέρα ακόμα και αν έχει αποχωρήσει από τον σύλλογο. Είχε μια καθοδική πορεία στην καριέρα του, όμως τώρα φαίνεται να έχει επιστρέψει και είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για αυτόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...