ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Ο πόνος του Άλντο ντε Νίγκρις

Ο πόνος του Άλντο ντε Νίγκρις
Ένας χρόνος πέρασε από τότε που ο Αντόνιο ντε Νίγκρις άφησε την τελευταία του πνοή αγωνιζόμενος με την ομάδα της Λάρισας. Ο αδερφός του Άλντο μίλησε για τον Αντόνιο, μην μπορώντας να ξεχάσει το θλιβερό αυτό περιστατικό.Ο Άλντο ντε Νίγκρις αγωνίζεται στη Μοντερέι, ομάδα στην οποία και έκανε τα πρώτα ποδοσφαιρικά του βήματα ο Αντόνιο. Ο πρώτος σημείωσε στα ΜΜΕ της χώρας του για τον αδικοχαμένο αδερφό του. «Ήμουν με την οικογένειά μου στο σπίτι μου όταν δέχθηκα μια κλήση. Νόμιζα ότι ήταν ένα κακόγουστο αστείο. Καμιά φορά νομίζεις ότι είναι εφιάλτης και προσπαθείς να ξυπνήσεις, αλλά δεν ήταν έτσι. Νομίζω ότι μου έδωσε δύναμη ο Τόνο, διότι έλεγε ότι είναι στο χέρι μου να παίξω ποδόσφαιρο και ήξερα ότι θύμωνε αν δεν τα κατάφερνα. Νομίζω ότι το πνεύμα του ήταν σε κάθε παιχνίδι μου και παραμένει. Ο πόνος μεγαλώνει κάθε φορά που τον θυμάμαι. Αυτή τη σεζόν που κάποιοι κάνουν συγκρίσεις, ο πόνος είναι μεγαλύτερος», είπε μεταξύ άλλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...