ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Φερέιρα: «Τιμή μου ο Παναθηναϊκός…»


Φερέιρα: «Τιμή μου ο Παναθηναϊκός…»
Όχι απλώς ανοικτός, αλλά… ορθάνοικτος στο ενδεχόμενο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού παρουσιάστηκε ο Ζεσουάλδο Φερέιρα μιλώντας στην «A Bola». Ο Πορτογάλος τεχνικός, που προ ημερών απολύθηκε από τη Μάλαγα, δήλωσε κολακευμένος από το ενδιαφέρον, ενώ παρότι δεν επιβεβαίωσε πως έχει έρθει σε επαφή με τους «πράσινους», άφησε να εννοηθεί πως σε ανεπίσημο επίπεδο έχει δεχτεί κρούση.

«Είναι μεγάλη τιμή για μένα να βλέπω το όνομά μου να συνδέεται με έναν σύλλογο με τέτοιο πρεστίζ και βεληνεκές όπως ο Παναθηναϊκός. Όμως από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποια επίσημη προσέγγιση δεν είναι σωστό να μιλάμε για οτιδήποτε, έστω και αν είμαι περήφανος που το όνομά μου συνδέεται με μία τόσο μεγάλη ομάδα», δήλωσε ο 64χρονος τεχνικός.

Με άλλες του δηλώσεις στο πορτογαλικό πρακτορείο «Lusa» ο Φερέιρα είπε: «Ξέρω πως είμαι στη λίστα των προπονητών, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου κανένας από τον Παναθηναϊκό».

Ο Ζεσουάλδο Φερέιρα απέχει πολύ ακόμη από το να βρίσκεται προ των πυλών του Παναθηναϊκού, αλλά φαίνεται πως μεταξύ των υποψηφίων που εξετάζονται είναι μία λύση που ξεχωρίζει και κερδίζει πόντους έναντι των υπολοίπων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...