ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Αφιέρωμα Στον Μεγάλο Τελικό της Formula 1 Part 2

Δεν ήταν δόλωμα ο Webber

Δεν ήταν… δόλωμα ο Γουέμπερ
Η Red Bull από τη αρχή της σεζόν αρνείται κατηγορηματικά να χρησιμοποιήσει εντολές, αφήνοντας και του δύο πιλότους ελεύθερους να κάνουν ό,τι θέλουν. Ωστόσο, το χθεσινό πιτ στοπ του Γουέμπερ από πολλούς θεωρήθηκε πως είχε σκοπό να ξεγελάσει τους υπεύθυνους της Ferrari και να φωνάξουν τον Αλόνσο για αλλαγή ελαστικών πιο νωρίς.

«Μετά τον αγώνα, όλοι νομίζουν ότι τα πάντα έγιναν σκόπιμα, αλλά αυτό δεν είναι κάτι που μπορείς να σχεδιάσεις», ήταν τα λόγια του ιδιοκτήτη της Red Bull, Ντίετριτς Μάτεσιτς, ο οποίος δεν παρέλειψε να συμπληρώσει:

«Ξέρω ότι ο Μαρκ θέλει μια ξεκάθαρη θέση στην ομάδα το 2011 και μπορώ να καταλάβω την απογοήτευσή του. Αλλά θα συνεχίσει με εμάς. Τώρα είμαστε Dream Team με τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις», τόνισε ο ιδιοκτήτης των «κόκκινων ταύρων».

Δεν έχει τύψεις ο Πετρόβ

Έναν από τους καλύτερους αγώνες έκανε ο Βιτάλι Πετρόβ στο γκραν πρι του Άμπου Ντάμπι, κρατώντας πίσω του για σχεδόν 40 γύρους τον Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ρώσος τόνισε πως καταλαβαίνει την απογοήτευση του Αλόνσο, ωστόσο συμπλήρωσε πως δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο.
Δεν έχει τύψεις ο Πετρόβ
«Έκανα τον αγώνα μου, έδωσα ότι καλύτερο μπορούσα, δεν ήθελα να αφήσω ένα μονοθέσιο να με προσπεράσει. Προσπάθησα να πιέσω, ήξερα ότι λόγω της κάθετης δύναμης η Ferrari ήταν πιο γρήγορη από εμάς, αλλά σε αυτήν την πίστα είναι δύσκολο να προσπεράσεις. Νομίζω ότι πρέπει να είναι θυμωμένος, όποτε δεν βρίσκω λόγο να μιλήσουμε τώρα», τόνισε ο πιλότος της Renault, ο οποίος χθες ίσως έδειξε στους ανθρώπους της γαλλικής ομάδας αυτό που ήθελαν για να του ανανεώσουν το συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν.

Ο Πετρόβ συμπλήρωσε πως δεν επιθυμούσε να «μονομαχήσουν» με τον Αλόνσο, καθώς ήθελε να προστατεύσει τον Ισπανό από μια επαφή που θα έβαζε τέλος στην υπόθεση τίτλος.

Η Renault ακόμη δεν έχει αποφασίσει ποιός θα είναι ο δεύτερος πιλότος, καθώς όλα παραμένουν ανοιχτά με τον Βιτάλι Πετρόβ, την ώρα που ο Νικ Χάιντφελντ βρίσκεται σε συζητήσεις με την γαλλική ομάδα.

Οι νεώτεροι παγκόσμιοι πρωταθλητές

Ο Φέτελ πανηγυρίζει την πολ ποζίσιον στο Μπαχρέιν Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε χθες τον τίτλο των οδηγών στη Φόρμουλα Ένα και έγινε ο νεώτερος παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Γερμανός κατέκτησε τον τίτλο σε ηλικία 23 ετών και 135 ημερών και «έκλεψε» τη συγκεκριμένη «πρωτιά» από τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος το 2008 ήταν 23 ετών και 301 ημερών.
Επίσης, ο Φέτελ είναι μόλις ο δεύτερος Γερμανός που κατέκτησε τον τίτλο στη Φόρμουλα Ένα μετά τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στέφθηκε επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, με τελευταία το 2004.

Οι νεώτεροι οδηγοί που στέφθηκαν παγκόσμιοι πρωταθλητές στη Φόρμουλα Ένα είναι οι εξής:
2010 - Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Red Bull): 23 ετών και 135 ημερών
2008 - Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν): 23 ετών και 301 ημερών
2005 - Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Ρενό): 24 ετών και 59 ημερών
1972 - Έμερσον Φιτιπάλντι (Βραζιλία/Λότους): 25 ετών και 274 ημερών
1994 - Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία/Μπένετον): 25 ετών και 315 ημερών
1975 - Νίκι Λάουντα (Αυστρία/Φεράρι): 26 ετών και 198 ημερών
1997 - Ζακ Βιλνέβ (Καναδάς/Γουίλιαμς): 26 ετών και 201 ημερών
1963 - Τζιμ Κλαρκ (Βρετανία/Λότους): 27 ετών και 189 ημερών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...