ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Θετικός ο Ντούντα για Σερβία

Θετικός ο Ντούντα για Σερβία
Ολοένα και πιο κοντά στην επιμήκυνση της συνεργασίας του με την Εθνική Σερβίας είναι ο Ντούσαν Ίβκοβιτς. Ο Ντούντα με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της σερβικής ομοσπονδίας εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει στον πάγκο της πατρίδας του.
"Έγινε μια εποικοδομητική συζήτηση με τους Κάπισιτς και Γκαβρίλοβιτς. Μιλήσαμε για όλα τα θέματα που αφορούν το μπάσκετ της Σερβίας. Επιθυμία μου, δεν το κρύβω, είναι να ολοκληρώσω τον τετραετή κύκλο μου στην εθνική ομάδα. Το οικονομικό δεν με απασχολεί, τουλάχιστον όσον αφορά εμένα.

Ποτέ δεν πίεσα την ομοσπονδία να με πληρώσει. Για τους συνεργάτες μου όμως, και τους παίκτες, ναι επιμένω να πάρουν τα χρήματα που τους οφείλονται. Είναι θέμα αρχής.

Περιμένω τη γενική συνέλευση της ομοσπονδίας, ώστε να δω πως θα διαμορφωθεί η κατάσταση, αφού είναι πιθανό να επέλθουν διαφορές αλλαγές.

Αν όλα πάνε καλά, δεν βλέπω τον λόγο για να μη συνεχίσω. Δεν πιστεύω πως θα φέρει αντιρρήσεις ο σύλλογός μου. Άλλωστε και στον Γιαννάκη είχε επιτρέψει ο Ολυμπιακός να δουλεύει και στην εθνική Ελλάδας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...