ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Ο Ρονάλντο και ο πατέρας του σερ Αλεξ!

Ο Ρονάλντο και ο πατέρας του σερ Αλεξ!
Δεν θα έλεγε όχι σε μία ενδεχόμενη επιστροφή στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Ο Πορτογάλος σούπερσταρ παραδέχτηκε ότι του λείπει η Πρέμιερ Λιγκ και τόνισε ότι ο σερ Άλεξ Φέργκιουσον είναι σαν δεύτερος πατέρας. «Να είμαι ειλικρινής, μου λείπει η Πρέμιερ Λιγκ. Έχω καλές αναμνήσεις από το Μάντσεστερ. Έχω πολύ καλούς φίλους εκεί, οπότε ποτέ μη λες ποτέ (για το ενδεχόμενο να επιστρέψει). Ο σερ Άλεξ είναι για μένα δεύτερος πατέρας. Με βοήθησε πολύ στα έξι χρόνια που παρέμεινα στο Μάντσεστερ».

Ο Πορτογάλος έχει σημειώσει ήδη 13 γκολ μέχρι στιγμής και ο ίδιος θεωρεί ότι ο Ζοσέ Μουρίνιο έχει συμβάλει τα μέγιστα. «Παίζω καλά επειδή είμαι σε καλή κατάσταση, επειδή ο Μουρίνιο είναι εδώ, επειδή είμαι πατέρας τώρα. Όλα αυτά μαζί έχουν συντελέσει στο να αγωνίζομαι τόσο καλά, κι ελπίζω να συνεχιστεί καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν».

Στη συνέχεια ο Ρονάλντο αναφέρθηκε στον Special One. «Είναι φανταστικό να εργάζεσαι μαζί με τον Μουρίνιο. Είναι έμπειρος προπονητής. Και μόνο οι τίτλοι που έχει κερδίσει μιλάνε από μόνοι τους. Το απολαμβάνω να δουλεύω μαζί του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...