ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Ο Λουκάκου στο στόχαστρο αγγλικών ομάδων

Ο Λουκάκου πανηγυρίζει με τον Μπουσουφά Ο ατζέντης του Λουκάκου ονειρεύεται μεταγραφή του πελάτη του σε σύλλογο της Πρέμιερ Λιγκ. Ωστόσο όπως δήλωσε ο ίδιος, καμία ομάδα ακόμα δεν έχει εκδηλώσει επίσημο ενδιαφέρον για τον 17χρονο άσο της Αντερλεχτ, ο οποίος βρέθηκε δύο φορές αντιμέτωπος με τους παίκτες της ΑΕΚ.

"Δεν έχω καμία πρόταση στα χέρια μου από κάποια ομάδα, ωστόσο είμαι σίγουρος πως σύντομα θα λάβω μία. Από την Αγγλία αρκετοί σύλλογοι μου έχουν χτυπήσει την πόρτα για τον Λουκάκου και μάλιστα μου έχουν πει πως τον Ιανουάριο θα πλησιάσουν την Αντερλεχτ για να αγοράσουν τα δικαιώματα του πελάτη μου", είπε χαρακτηριστικά ο Κριστόφ Ενροτάι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...