ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Γκέκας: Άρρωστη η εθνική, δεν γυρίζω






Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Φάνης Γκέκας χαρακτήρισε άρρωστη την Εθνική Ελλάδος ξεκαθαρίζοντας πως δεν σκοπεύει να επιστρέψει μετά την αποχώρηση του στην αρχή της σεζόν. Ο επιθετικός της Άιντραχτ Φρανκφούρτης τόνισε πως δεν πρόκειται να κατονομάσει πρόσωπα καθώς, όπως υποστήριξε, τον ρόλο του ρουφιάνου τον έχουν αναλάβει άλλοι.
Για τον τρόπο αντιμετώπισης που έτυχε στην Ελλάδα, ο Γκέκας δήλωσε: «Με πειράζει που κάποιοι στεναχωριούνται που φέτος παίζω τόσο καλά στην Άιντραχτ ενώ στο παρελθόν με πίκραναν πολλοί άνθρωποι από τον τρόπο που χειρίστηκαν το θέμα της αποχώρησης μου από την εθνική. Νομίζω ότι ποτέ δεν προσπάθησα να καταλάβουν τι έκανα και γιατί το έκανα, αλλά στο τέλος, όταν μάθουν την αλήθεια, ξέρω ότι θα με διακιολογήσουν. Το να με κρίνει αρνητικά κάποιος που δεν ξέρει πρόσωπα και καταστάσεις δεν με πειράζει, αλλά το να ακούω αρνητικά σχόλια από ανθρώπους που γνωρίζουν τα πάντα και επιλέγουν να τα κρύβουν, ειλικρινά με εξοργίζει. Ο λόγος για τον οποίο έφυγα από την εθνική είναι πολύ σημαντικός και ελπίζω πως όταν μάθει ο κόσμος τι έχει γίνει, θα σεβαστεί και θα δικαιολογήσει την απόφαση μου».
Ο Γκέκας εκτιμά πως δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για να πει τα πράγματα με το όνομα τους λέγοντας: «Θα με κατηγορήσουν ότι θέλω το κακό της εθνικής. Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου η εθνική να πετύχει τους στόχους της και να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται, αλλά με την νοοτροπία που υπάρχει στην ομάδα, θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο. Μιλάμε για μια ομάδα που είναι άρρωστη και κανείς δεν κάνει κάτι για να την γιατρέψει».
Για τον Κώστα Κατσουράνη που θεωρείται υπεύθυνος για την αποχώρηση του Γκέκα από την εθνική, ο επιθετικός της Άιντραχτ Φρανκφούρτης δήλωσε: «Από την πρώτη στιγμή, είπα ότι δεν πρόκειται να «δείξω» κανέναν συμπαίκτη μου δημόσια. Δεν είναι τώρα η κατάλληλη εποχή, καθώς η Εθνική έχει σημαντικές υποχρεώσεις. Όταν έρθει η ώρα θα πω τα πάντα, αλλά στον δικό μου χαρακτήρα δεν ταιριάζει να είμαι ο ρουφιάνος που θα ρίξει στους άλλους τις ευθύνες για να βγω εγώ ο καλός. Το ρόλο αυτόν τον αφήνω για άλλους... Ξέρεις τι με ενόχλησε περισσότερο. Να βλέπω ανθρώπους μέσα από τη διοίκηση της Εθνικής, που ήξεραν πολύ καλά τους λόγους για τους οποίους έφυγα και συμφωνούσαν μαζί μου να μην έχουν το θάρρος να βγουν και να με στηρίξουν. Αντιθέτως, ήταν οι πρώτοι που με πυροβόλησαν και προσπάθησαν με δηλώσεις τους στον Τύπο να τα ρίξουν όλα σε 'μένα. Αν ήμουν εγώ το πρόβλημα της Εθνικής, τότε... η ομάδα σώθηκε, γιατί εγώ δεν παίζω πλέον. Αυτό θεωρώ ότι ήταν το μεγαλύτερο λάθος της ΕΠΟ, αλλά ο καθένας θα κριθεί από τις πράξεις και τη συνέπειά του. Βαρέθηκα να βλέπω παίκτες των οποίων η διάθεση άλλαζε ανάλογα με το αν ήταν ή όχι στην 11άδα. Η Εθνική είναι πάνω απ' όλους. Πάνω από κάθε συμφέρον και εγωισμό. Τουλάχιστον, έτσι είναι στο δικό μου μυαλό...».
Ο Γκέκας δεν έχει μετανιώσει για την απόφαση του να αποχωρήσει από την εθνική ομάδα λέγοντας: «Δεν το έχω μετανιώσει ούτε στο ελάχιστο. Δεν είναι στο χαρακτήρα μου να λέω κάτι και να το παίρνω πίσω και να είσαι σίγουρος ότι σκέφτηκα πολύ καλά πριν αποφασίσω να αποχωρήσω από την εθνική. Πήρα την απόφαση μου την κρατάω και την επαναλαμβάνω. Εθνική για μένα τέλος».
Για την πιθανότητα να αλλάξει γνώμη, όπως είχε δηλώσει και στον γερμανικό Τύπο, ο Γκέκας δήλωσε: «Μα δεν έχουν λυθεί το προβλήματα που με έκαναν να αποχωρήσω. Νομίζω ότι είναι πολύ ξεκάθαρο αυτό που λέω. Δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική κίνηση για να αλλάξει μια κατάσταση, για την οποία όλοι συμφωνούσαν ότι ήταν απαράδεκτη, οπότε εμμένω σε αυτό που έχω πει. Η Εθνική Ελλάδας έχει τελειώσει για 'μένα. Και για να προλάβω τους καλοθελητές. Όποιος έχει φορέσει έστω μία φορά τη φανέλα με το εθνόσημο καταλαβαίνει πόσο δύσκολη μπορεί να είναι μια τέτοια απόφαση. Επαναλαμβάνω όμως αυτό που σου είπα και στην αρχή. Δεν μετανιώνω για τίποτα γιατί ξέρω ότι έχω δίκιο και το ξέρουν και πολλοί από αυτούς που σήμερα με λιθοβολούν».
Σε ερώτηση τι θα κάνει αν ο ομοσπονδιακός προπονητής Φερνάντο Σάντος ζητήσει ο ίδιος προσωπικά από τον Γκεκα να επιστρέψει στην εθνική ομάδα, ο Έλληνας επιθετικός απάντησε: «Αν δεν λυθούν τα προβλήματα που με έκαναν να φύγω είναι δώρο άδωρο να γίνει μια τέτοια κίνηση. Επειδή όμως, δεν πιστεύω ότι γίνει τέτοια στροφή 100% και ξαφνικά να μπουν υγιείς βάσεις στην Εθνική, δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω. Με την υπάρχουσα κατάσταση τουλάχιστον, είναι αδύνατον!».
Στην συνέχεια ο Φάνης Γκέκας αποκάλυψε πως θα επέστρεφε στην Ελλάδα μόνο για να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό ενώ μίλησε και για το πέρασμα του από τον Παναθηναϊκό. Όπως δήλωσε ο Έλληνας επιθετικός: «Η μόνη ομάδα για την οποία θα γύριζα στην Ελλάδα, αν είχα πρόταση, είναι ο Ολυμπιακός. Είναι η μοναδική που κατά τη γνώμη μου λειτουργεί με επαγγελματικά πρότυπα. Δεν θέλω να γυρίσω σ' εκείνη την εποχή. Μπορεί όλος ο κόσμος να καταλάβει με τι τρόπο και τι διάθεση φεύγουν οι περισσότεροι από τους παίκτες του Παναθηναϊκού. Ο καθένας που γυρίζει έχει τους λόγους του κι εγώ έχω τους δικούς μου. Δεν θέλω να αναφερθώ καθόλου στον Παναθηναϊκό!».
Για την σχέση του με τους δημοσιογράφους ο Γκέκας δήλωσε: «Δεν έχω και την καλύτερη σχέση. Τα πράγματα είναι απλά. Δεν με γουστάρουν και δεν τους γουστάρω. Δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά δεν με ενοχλεί κιόλας. Στην Ελλάδα υπάρχει ένα πρόβλημα. Το να γράφει κάποιος ότι είσαι καλός παίκτης, είναι κάτι υποκειμενικό. Το να είσαι άθλιος όμως και να γράφουν ότι είσαι ο καλύτερος του γηπέδου, πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Έχω διαβάσει κατά καιρούς απίστευτα πράγματα και θεωρώ ότι ο Τύπος έχει τη δική του ευθύνη που το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει μείνει τόσο πίσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...