ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Τζούλια: Είμαι Παναθηναϊκός


Μετά την Σάρα Καρμπονέρο, είναι η σειρά της Τζούλια Αλεξανδράτου να μιλήσει.
Πέμπτη βράδυ στο Julia's Show στη Λεωφόρο Συγγρού και αφού μου... ζήτησε να έρθω στα καμαρίνια της, από ευγένια δεν μπορούσα να αρνηθώ!
"Ελα βρε Τζουλίτσα τι κάνεις;"
"Μητσάκο μου, μια χαρά είμαι. Η δουλειά καλά πάει, η υγεία το ίδιο. Ολα καλά".
Λίγα λεπτά πριν τελείωσε το δεύτερο σόου της τραγουδώντας σχεδόν γυμνή πάνω στο πιάνο. Αφού έβγαλε την άσπρη περούκα αλά Μέριλιν Μονρόε και φόρεσε το φόρεμά της, αποφάσισα να το γυρίσω όπως πάντα στα ποδοσφαιρικά.
"Κανείς δεν ξέρει τι ομάδα είσαι. Πρέπει να το βγάλουμε στη φόρα" την ρωτάω.
"Παναθηναϊκός", μου λέει !
"Ωχ! Καλά, δεν πειράζει", της λέω, "τα αντίθετα έλκονται!" και αμέσως μου έδωσε το πρώτο φιλί... στο μάγουλο.
Το καμαρίνι της είναι βαμμένο ροζ όπως και η παλιά πόρσε- αντίκα που οδηγάει με κολλημένο το αυτοκόλητο "ΤΖΟΥΛΙΑ" στο παρμπρίζ!
Και οι πληροφορίες λένε ότι το πατάει το γκαζάκι...
"Δημήτρη θέλω να γνωρίσω έναν ποδοσφαιριστή!" είπε στα ξαφνικά!
"Ποιόν;"
"Εκείνον τον Γάλλο ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού"
"Α, τον Σισσέ! Ε, όλες θέλουν να τον γνωρίσω". της λέω.
"Οχι, μωρέ, ποιος Σισέ;! Τον άλλον Γάλλο, δεν θυμάμαι το όνομά του".
"Γκοβού, μήπως;"
"Ναιιιιιιιιιιι! Αυτόν. Θέλω να τον γνωρίσω"
(σ.σ. άραγε ήθελε να πει "ξαναγνωρίσω" ;)
Προφανώς, επειδή θα έμαθε ότι είναι οικογενειάρχης, καλός επαγγελματίας και δεν ξενυχτάει ποτέ!
Της είπα ότι θα κάνω ότι μπορώ αρκεί να μου αποκαλύψει αν ο Γκοβού θα πρωταγωνιστεί στο δεύτερο DVD.
"Θα είσαι ο πρώτος που θα το μάθει...", απάντησε με νάζι.

Από το aek365

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...