ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Γκοβού: «Με ενοχλεί που με αποκαλούν αλκοολικό»

Τη δική του διάσταση στο θέμα με τα νυχτοπερπατήματα για τα οποία κατηγορείται δίνει ο Σίντνεϊ Γκοβού μέσα από συνέντευξή του στη γαλλική «Parisien». Ο επιθετικός του Παναθηναϊκού δηλώνει πως ενοχλείται που τον αποκαλούν αλκοολικό, ενώ πρόσθεσε πως απλά βγήκε ένα βράδυ με φίλους. «Έχω κίνητρο εδώ, δεν τα παρατάω», συμπλήρωσε.
Γκοβού: «Με ενοχλεί που με αποκαλούν αλκοολικό»
«Ένα σαββατόβραδο βγήκα έξω με φίλους. Υπήρχε διήμερο ρεπό, αλλά δεν σεβάστηκα το όριο που υπήρχε κατά τις τρεις ώρες. Με ενοχλεί που με αποκαλούν αλκοολικό. Δεν πίνω μόνος μου σε κάθε ευκαιρία. Είμαι αυτός που είμαι. Ίσως κάποιες φορές υπερβολικός, αλλά πάντα τα πόδια μου πατάνε στη γη. Όλα αυτά που γράφονται για την ιδιωτική μου ζωή είναι απλά δικαιολογίες. Στην πραγματικότητα μιλούν για τις μέτριες εμφανίσεις μου. Η ομάδα έχει επενδύσει πολλά χρήματα σε εμένα», δήλωσε ο Σίντνεϊ Γκοβού.

«Είχα δημιουργήσει κακή εικόνα στη Γαλλία κι εδώ έχει... δεκαπλασιαστεί! Υπάρχουν 15 αθλητικές εφημερίδες που χρειάζονται κάτι να γράφουν ανά πάσα στιγμή. Η παραμικρή φήμη αποκτά τεράστιες διαστάσεις. Η ομάδα μού ζήτησε εξηγήσεις, αλλά ποτέ δεν μπήκε θέμα όσον αφορά το μέλλον μου σε αυτή. Είμαι πολύ περήφανος. Ολοκλήρωσα τον κύκλο μου στη Λιόν και τώρα έχω πολύ μεγάλο κίνητρο για να πετύχω κι εδώ. Οι άνθρωποι ξεχνούν ότι είμαι εργάτης. Δεν τα παρατάω, θα παλέψω ως το τέλος. Και στο κάτω- κάτω το 2011 δεν μπορεί να είναι χειρότερο από το 2010», συμπλήρωσε, αποφασισμένος να αγωνιστεί και να πετύχει στον Παναθηναϊκό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...