ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Ελμάντερ: «Τα λεφτά δεν είναι το παν»

Την επιθυμία να μείνει μέχρι το τέλος της σεζόν στην Μπόλτον εξέφρασε ο Γιόχαν Ελμάντερ, μέσω της εφημερίδας «Bolton News». Ο 29χρονος επιθετικός τόνισε επίσης πως τα χρήματα δεν αναμένεται να παίξουν καταλυτικό ρόλο στην απόφαση για το μέλλον του, καθώς το συμβόλαιό του με τους «wanderers» λήγει το καλοκαίρι. 
Ελμάντερ: «Τα λεφτά δεν είναι το παν»«Ασφαλώς ένας ποδοσφαιριστής θα ήθελε ένα παχυλό συμβόλαιο, αλλά αυτή τη στιγμή δεν θα ήθελα να μιλήσω για τίποτα παραπάνω», δήλωσε ο διεθνής Σουηδός επιθετικός και πρόσθεσε: «Ποτέ στην καριέρα μου δεν έκανα επιλογές λόγω χρημάτων, πήγαινα πάντα εκεί που μου έλεγε η καρδιά μου». 

Τα καλύτερα λόγια είχε να πει για τον προπονητή του, Όουεν Κόιλ: «Μου δίνει αρκετή ελευθερία στο παιχνίδι μου. Πέρυσι τέτοια εποχή αντιμετώπιζα κάποιες δυσκολίες, αλλά όταν ήρθε ο Όουεν και ανέλαβε, είδα τεράστια αλλαγή πάνω μου» και συμπλήρωσε: «Ο Όουεν είναι τίμιος και αυτό το εκτιμώ πολύ. Είναι ο καλύτερος προπονητής που είχα ποτέ». 


Πηγή sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...