ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Δεν το κουνάει ο «Ρόνι»

Στη Μίλαν θέλει να μείνει ο Ροναλντίνιο, ο οποίος για πολλοστή φορά ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να μετακομίσει στη Λίβερπουλ τον Ιανουάριο, όπως ακούγεται τις τελευταίες μέρες.
Δεν το κουνάει ο «Ρόνι»

«Είμαι ήρεμος που παραμένω στη Μίλαν, προσπαθώ να κάνω πάντα το καλύτερο για να βοηθώ την ομάδα. Αισθάνομαι τη στοργή και την αγάπη των οπαδών, ακόμα και όταν δεν αγωνίζομαι. Και αυτό με κάνει να αισθάνομαι σημαντικός, έχω τεράστια κίνητρα χάρη σε αυτούς», τόνισε ο Βραζιλιάνος άσος στο επίσημο κανάλι του συλλόγου.

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Είναι μία σημαντική χρονιά, είμαι εδώ τρία χρόνια και είναι η πρώτη φορά που είμαστε πρώτοι, γεγονός που με ευχαριστεί», ενώ για την επιστροφή του στην ενδεκάδα στο ματς με την Οσέρ είπε: «Είμαι χαρούμενος επειδή μου δόθηκε η δυνατότητα να παίξω σε όλο το ματς και να δείξω στον προπονητή μου ότι έχω μεγάλη διάθεση να βοηθήσω την ομάδα και να τα πάω καλά».
Πηγή gazzeta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...