ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Σισέ: "Το βούλωσαν"

Ο Τζιμπρίλ Σισέ ήταν καυστικός στις δηλώσεις του, λέγοντας, μεταξύ άλλων, ότι ο Παναθηναϊκός αλλά και ο ίδιος προσωπικά... έκλεισαν στόματα με τη νίκη επί του Ολυμπιακού.

Ο Παναθηναϊκός απάντησε με τον καλύτερο τρόπο σε όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν τον τελευταίο καιρό, όπως ανέφερε ο Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος αναδείχθηκε και MVP του αγώνα. Ο Γάλλος άσος δήλωσε αρχικά: "Ήταν μία μεγάλη νίκη σήμερα. Ήταν ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσουμε. Ήμασταν πίσω τέσσερις βαθμούς και τώρα μειώσαμε στον έναν. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη νίκη. Στο πρώτο μέρος ήμασταν πολύ αγχωμένοι και πιεσμένοι επειδή έπρεπε να κερδίσουμε και αυτό φάνηκε στο γήπεδο. Στο δεύτερο μπήκαμε πιο αγριεμένοι και θυμωμένοι και κερδίσαμε".
Για το γεγονός ότι σκόραρε: " Ο κόσμος είχε αρχίσει να μιλάει και ήθελα να σταματήσει αυτό. Το έκανα σήμερα και είμαι χαρούμενος, αν και ακόμα και αν σκόραρε κάποιος άλλος πάλι θα ήμουν χαρούμενος γιατί χρειαζόμασταν τους τρεις βαθμούς. Αλλά χαίρομαι που το έκανα εγώ γιατί έλεγαν ότι δεν μπορώ να σκοράρω σε ντέρμπι και έτυχε να μην έχω σκοράρει σε ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος. Τώρα όμως το βούλωσαν".
Και στη συνέχεια πρόσθεσε: " Πρέπει να σέβονται κάποια πράγματα. Πρώτη φορά στην ζωή μου είδα τέτοια πράγματα. Ήταν απαράδεκτα. Ειδικά το εξώφυλλο με Βύντρα και Μιραλάς, έπρεπε να σεβαστούν την οικογένεια του παίκτη, τον ίδιο και τον σύλλογο. Τώρα το βούλωσαν. Πρέπει να μάθουν να δουλεύουν. Σημασία έχει ποιος θα είναι πρώτος στο τέλος και όχι στις πέντε-έξι πρώτες αγωνιστικές. Εμείς πέρυσι ήμασταν πρώτοι αλλά δεν μιλήσαμε ποτέ απαξιωτικά για αυτούς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...