ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Λέσκοτ: «Ίσως φύγω»

Το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τη Μάντσεστερ Σίτι ακόμη και τη μεταγραφική περίοδο του Ιανουαρίου εξετάζει σοβαρά ο Τζόλεον Λέσκοτ. Ο Άγγλος αμυντικός σκέφτεται να ζητήσει να φύγει ακόμη και δανεικός σε περίπτωση που οι «πολίτες» ζητήσουν κάποιο υπέρογκο ποσό για να τον πουλήσουν.
Λέσκοτ: «Ίσως φύγω»
«Δεν είμαι χαρούμενος με την παρούσα κατάσταση. Δεν μου αρέσει να κάθομαι στον πάγκο και κάποιες φορές να μένω ακόμη και εκτός αποστολής. Θα συζητήσω με την ομάδα. Αν μου πουν βρες κάποια καλή προσφορά και πήγαινε να παίξεις, θα το κάνω, αλλιώς θα μείνω εδώ», τονίζει προβληματισμένος ο 30χρονος άσος.

Στη συνέχεια πάντως δηλώνει ότι ήξερε από την πρώτη στιγμή για τον μεγάλο ανταγωνισμό που θα συναντήσει στην ομάδα, όμως δεν μετανιώνει για αυτή του την απόφαση:

«Το ρόστερ είναι πολύ μεγάλο και ποιοτικό και το ήξερα από την αρχή ότι δεν μπορούσα να περιμένω να αγωνίζομαι σε κάθε παιχνίδι. Πρέπει ωστόσο να σέβεσαι την απόφαση του προπονητή και δεν έχει άδικο να εμπιστεύεται τους Κόλο Τουρέ και Βινσέντ Κομπανί μιας και έχουν πολύ καλή απόδοση φέτος. Δεν μετανιώνω πάντως την απόφασή μου να έρθω εδώ. Ήρθα την εποχή που στο τιμόνι ήταν ο Μαρκ Χιουζ και με υπολόγιζε σε κάθε ματς, όμως ακόμη και τώρα αλήθεια δεν το έχω μετανιώσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...