ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Πελεγκρίνι: «Είμαι ενθουσιασμένος με το πλάνο της Μάλαγα»

Αποφασισμένος να μεταλαμπαδεύσει την εμπειρία που έχει αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια στους παίκτες της Μάλαγα εμφανίστηκε ο Μανουέλ Πελεγκρίνι, μιλώντας στην ιστοσελίδα «Cadena Cope». Επίσης, ο Χιλιανός τεχνικός μίλησε για τη Ρεάλ Μαδρίτης με την οποία δεν κατάφερε να κατακτήσει έναν τίτλο την περσινή σεζόν.
Πελεγκρίνι: «Είμαι ενθουσιασμένος με το πλάνο της Μάλαγα»
«Είμαι ευχαριστημένος που επιστρέφω στην Ισπανία. Έρχομαι με μεγάλη όρεξη και μου έλειψαν αρκετά πράγματα εδώ. Είναι επίσημο. Υπέγραψα στη Μάλαγα για τα επόμενα δύο χρόνια. Με συγκίνησε το πλάνο της διοίκησης και θέλω να μεταφέρω την εμπειρία μου σε αυτή την ομάδα. Δέχθηκαν πολλές προτάσεις από την Ευρώπη, την Ασία, τις ΗΠΑ και την Ισπανία, αλλά ήθελα χρόνο για να ξεκουραστώ μετά τη σεζόν που είχε με τη Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία έκανε την καλύτερη σεζόν της και δεν κατάφερε να κατακτήσει έναν τίτλο», ανέφερε αρχικά ο 57χρονος προπονητής και πρόσθεσε:

«Αρκετό καιρό πριν από τη λήξη του πρωταθλήματος, η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης είχε αποφασίσει την απόλυσή μου. Αλλά δεν είχε σημασία αυτό. Η Ρεάλ Μαδρίτης αποτελεί παρελθόν για εμένα και δεν την κατηγορώ».

Καταλήγοντας, ο Πελεγκρίνι μίλησε για τη Ρεάλ Μαδρίτης του Ζοσέ Μουρίνιο: "Δεν έχω δει όλα τα παιχνίδια της ομάδας, αλλά οι αριθμοί είναι σημαντικοί. Δεν είναι πολύ διαφορετικοί από την περσινή σεζόν, αλλά ο καθένας έχει τη δική του γνώμη. Του εύχομαι καλή επιτυχία στη Ρεάλ Μαδρίτης"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...