ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Mπουμσόνγκ: "Μπορούμε να νικήσουμε την Μπαρτσελόνα"

Ο Μπουμσονγκ σε προσπάθεια του με τη φανέλα του Παναθηναϊκού Ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ διαθέτει πνεύμα νικητή. Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός του Παναθηναϊκού με δηλώσεις του στη ρωσική "Sport -Express" τόνισε πως το "τριφύλλι" έχει ελπίδες για να κάνει το... θαύμα απέναντι στην Μπαρτσελόνα και να εξαντλήσει τις πιθανότητές του για πρόκριση στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ.

"Στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχουν ανίκητες ομάδες. Πρέπει να πιστέψουμε στις δυνάμεις μας και να πολεμήσουμε μέσα στο γήπεδο. Αν κερδίσουμε τα δύο επόμενα ματς, πιστεύω ότι θα περάσουμε. Αυτός είναι τώρα ο στόχος. Το έργο μας είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο, έστω και αν έχουμε να παίξουμε όχι μόνο με την Κοπεγχάγη αλλά και με την Μπαρτσελόνα.

Και οι δύο ομάδες ήθελαν να κερδίσουν και αλληλοεξουδετερώθηκαν. Το αποτέλεσμα δεν μας έκανε, αλλά πρέπει να δούμε τα θετικά, όπως το ότι δεν ηττηθήκαμε και είμαστε ακόμα στο παιχνίδι της πρόκρισης. Παίζαμε εκτός έδρας με έναν πολύ δυνατό αντίπαλο που θέλει να προκριθεί. Δεν ήταν καλό το αποτέλεσμα για τις δύο ομάδες, αλλά τουλάχιστον δεν ηττηθήκαμε. Θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα σε ορισμένα σημεία του παιχνιδιού.

Ερωτηθείς για το ποια ομάδα εκ των Χάβρη, Οσέρ, Ρέιντζερς, Νιούκαστλ, Γιουβέντους, Λιόν και Παναθηναϊκού έχει αγαπήσει περισσότερο, είπε: "Δύσκολο να πω. Αυτήν τη στιγμή παίζω στον Παναθηναϊκό και οι σκέψεις μου είναι σε αυτόν. Φυσικά παρακολουθώ πάντα το γαλλικό πρωτάθλημα αλλά και την πορεία της Λιόν στο Τσάμπιονς Λιγκ, μια και άφησα εκεί πολλούς φίλους".

Τέλος, αναφέρθηκε και σε ενδεχόμενη επιστροφή του στην εθνική Γαλλίας: "Δεν μπορώ να πω ότι είναι το όνειρό μου. Αν με καλέσουν, θα είναι μεγάλη τιμή. Ωστόσο, η καριέρα μου πλησιάζει προς το τέλος και είμαι ευτυχισμένος που έχω την ευκαιρία να τη συνεχίζω στον Παναθηναϊκό. Αυτήν τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος περισσότερο στις εμφανίσεις με την ομάδα μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...