ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Αισιοδοξία Σκόκο για ανανέωση!

Αισιοδοξία Σκόκο για ανανέωση!

Αισιοδοξία Σκόκο για ανανέωση!

Μπορεί το καθοριστικό ραντεβού με τον Σταύρο Αδαμίδη να μην έχει γίνει ακόμα, ωστόσο ο Νάτσο Σκόκο παρουσιάστηκε αισιόδοξος για την παραμονή του στην ΑΕΚ. Γκερέιρο: «Μπορούμε τον τίτλο»«Έχουν γίνει δυο συναντήσεις με τον πρόεδρο και τους εκπροσώπους μας, και θα γίνει ακόμα μια στο μέλλον όπου εκεί θα εξαρτηθούν πολλά. Πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά» τόνισε ο Νάτσο Σκόκο.
Ο Αργεντίνος αναμένεται να επιστρέψει στις 21 του μήνα και στο ματς με την Καβάλα «Δεν είμαι 100% έτοιμος, έχω θέληση και επιθυμία και ελπίζω να επιστρέψω στο ματς με την Καβάλα» είπε ο Σκόκο. Όσο για το μέλλον της ΑΕΚ στη διοργάνωση σχολίασε: «Είναι σημαντικό που ο κόουτς έχει τη δυνατότητα να αντικαθιστά παίκτες, δεν πιστεύω πως η ΑΕΚ έχασε λόγω τραυματισμών. Θα πάμε να τα δώσουμε όλα στο Σπλιτ, όλα εξαρτώνται από μας» κατέληξε.

«Μέσα σε όλους τους στόχους»
Για την παρουσία του Μανόλο Χιμένεθ στην ΑΕΚ, αλλά και τους στόχους της ομάδας μίλησε ο Ρότζερ Γκερέιρο τονίζοντας: «Δεν δουλεύει με 11 παίκτες, αλλά με περισσότερους από 20. Είμαστε μέσα στους στόχους μας και μπορούμε με δουλειά και σωστή καθοδήγηση από τον προπονητή μας να πετύχουμε. Έχουμε δυνατότητες τίτλου» και κατέληξε: «Είχα παίξει καλά με τον Παναθηναϊκό, είμαι σε καλή φυσική κατάσταση, δεν έχω ματς ακόμα στα πόδια μου και δεν θέλω να μιλήσω για το ποιος ευθύνεται για τον παραγκωνισμό μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...