ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Μπάντοβιτς για Ερυθρό Αστέρα!

Μπάντοβιτς για Ερυθρό Αστέρα!
Η ήττα στο ντέρμπι από την Παρτιζάν έχει φέρει σε δύσκολη τον Αλεξάντερ Κρίστιτς, και ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς είναι στη λίστα των υποψηφίων. Τι λέει ο Σέρβος για Ολυμπιακό και Πάντελιτς. «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στη λίστα των υποψηφίων προπονητών του Ερυθρού Αστέρα. Όλη η ζωή μου είναι κόκκινο και άσπρο, μου αρέσει ο Ερυθρός Αστέρα, είναι μια πρόκληση. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, αφού ξέρω πως τη δεδομένη χρονική στιγμή υπάρχει προπονητής, ο Αλεξάντερ Κρίστιτς που είναι και φίλος. Δεν έχω κάτι επίσημο στα χέρια μου» τόνισε ο Μπόζινταρ Μπάντοβιτς στη «Blic».

Ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού στάθηκε στην εικόνα των Πειραιωτών, αλλά και τον Μάρκο Πάντελιτς, υποστηρίζοντας: «Είδα το ματς Κυπέλλου την Τετάρτη, που ο Ολυμπιακός πήρε τη νίκη χάρη σε γκολ του Πάντελιτς. Ο Μαρκ είναι ένας εξαιρετικός παίκτης που βοηθά πάρα πολύ στο γκολ Ο Ολυμπιακός μπορεί να έχασε το ντέρμπι, είναι ακόμα πρώτος και σε σύγκριση με την περσινή σεζόν είναι πολύ καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...