ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Νέμεθ: «Πιστεύω σε μένα!»

Νέμεθ: «Πιστεύω σε μένα!»
O Ούγγρος άσος, Κρίστιαν Νέμεθ σε τοποθετήσεις του σε ΜΜΕ της χώρας του υπογράμμισε ότι πιστεύει στον εαυτό του. Εγκώμια του Μπόζινταρ Μπάντοβιτς για τον Μάρκο Πάντελιτς. Νέμεθ: «Η συμμετοχή μου στην Ηλιούπολη ήταν το πρώτο βήμα»

Σε ιστοσελίδα της Ουγγαρίας μίλησε ο Κρίστιαν Νέμεθ για την πρώτη του εμφάνιση στο ματς με την Ηλιούπολη. «Η αλήθεια είναι πως καθυστέρησα λίγο να κάνω την πρώτη μου εμφάνιση. Οι σχέσεις μου με τον προπονητή είναι καλές και τα ΜΜΕ υπερέβαλαν λίγο σχετικά με αυτό το θέμα. Δεν δυσανασχετώ, εγώ κάνω τη δουλειά μου και ξέρω πως πρέπει να ανταγωνιστώ με πολλούς επιθετικούς για να παίξω στην ομάδα. Πιστεύω στις δυνατότητές μου και πιστεύω πως η συμμετοχή μου στον αγώνα του κυπέλλου ήταν ένα βήμα προς τα μπροστά», τόνισε αρχικά.

Για τον αγώνα με την Ηλιούπολη επισήμανε: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Ο αγωνιστικός χώρος δεν ήταν και ο καλύτερος δυνατός, ενώ οι αντίπαλοι αμύνονταν με δέκα παίκτες. Ήταν δύσκολο για εμάς να διασπάσουμε την άμυνα τους, όμως ευτυχώς στο τέλος το πετύχαμε. Είχαμε αρκετές καλές ευκαιρίες, αλλά ο αντίπαλος τερματοφύλακας πραγματοποίησε αρκετές επεμβάσεις».

Μπάντοβιτς για Πάντελιτς και Ερυθρό Αστέρα

Στο μεταξύ ο πρώην τεχνικός του Ολυμπιακού, Μπόζινταρ Μπάντοβιτς σε δηλώσεις του σε ΜΜΕ στην Σερβία καταπιάστηκε με το ενδιαφέρον του Ερυθρού Αστέρα για τον ίδιο ενώ εγκωμίασε την αγωνιστική αξία του Μάρκο Πάντελιτς. «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στη λίστα των υποψηφίων προπονητών του Ερυθρού Αστέρα. Όλη η ζωή μου είναι κόκκινο και άσπρο, μου αρέσει ο Ερυθρός Αστέρα, είναι μια πρόκληση. Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο, αφού ξέρω πως τη δεδομένη χρονική στιγμή υπάρχει προπονητής, ο Αλεξάντερ Κρίστιτς που είναι και φίλος. Δεν έχω κάτι επίσημο στα χέρια μου» τόνισε στο ξεκίνημα των τοποθετήσεών του.

Από εκεί και πέρα υποστήριξε πως «πέρασα πέντε χρόνια στο σύλλογο. Ήμουν βοηθός προπονητή, οδήγησα την ομάδα με δικές μου δυνάμεις μετά την αποχώρηση του Ζίκο και του Κετσπάγια. Είμαι απόλυτα έτοιμος για νέες προκλήσεις. Είμαι δεμένος με τον σύλλογο, όμως δεν ανήκω αυτή τη στιγμή στον σύλλογο. Στην Αθήνα, ζω με την οικογένειά μου, τα παιδιά μου πηγαίνουν στο σχολείο, η Ελλάδα όμως δεν είναι η μόνη χώρα όπου θα δούλευα».

Σχετικά με το πρόσωπο του Ολυμπιακού και τον Πάντελιτς σχολίασε: «Είδα το ματς Κυπέλλου την Τετάρτη, που ο Ολυμπιακός πήρε τη νίκη χάρη σε γκολ του Πάντελιτς. Ο Μαρκ είναι ένας εξαιρετικός παίκτης που βοηθά πάρα πολύ στο γκολ Ο Ολυμπιακός μπορεί να έχασε το ντέρμπι, είναι ακόμα πρώτος και σε σύγκριση με την περσινή σεζόν είναι πολύ καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...