ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

«Δεν προκριθήκαμε ακόμη»

«Δεν προκριθήκαμε ακόμη»
Η ΑΕΚ είναι μια ανάσα από την πρόκριση στους «32» του Europa League αλλά οι παίκτες του Μανόλο Χιμένεθ παραμένουν προσγειωμένοι. Ακολουθούν οι δηλώσεις των κιτρινόμαυρων μετά το τέλος του ματς.

Γρηγόρης Μάκος: «Είναι σημαντικό το γεγονός ότι σκοράραμε γρήγορα στο δεύτερο ημίχρονο και τους κόψαμε τα πόδια. Η ΑΕΚ πρέπει να παίζει εκτός έδρας πάντα για τη νίκη. Αυτό κάναμε και είμαστε πολύ υπερήφανοι. Ακόμη δεν τελείωσε τίποτα, είμαστε κοντά στην πρόκριση αλλά μένει ακόμη ένα ματς».

Κώστας Μανωλάς: «Το πιο δύσκολο ήταν ο αγωνιστικός χώρος. Πήραμε τη νίκη και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν πολύ καλοί. Αφιέρωσα το γκολ στον προπονητή και το αφιερώνω και στην οικογένεια μου, τον θείο μου Στέλιο και ένα φίλο μου από τη Νάξο που μου είπε ότι θα σκοράρω».

Νέιθαν Μπερνς: «Το τερέν ήταν δύσκολο αλλά τα καταφέραμε. Εγώ προσπαθώ από αγώνα σε αγώνα να βελτιώνομαι και σήμερα έκανα ένα από τα καλύτερα παιχνίδια μου. Η Ζενίτ είναι πολύ καλή ομάδα αλλά δεν μπορούμε να λέμε ότι θα πάμε για την ισοπαλία στο τελευταίο ματς. Παίζουμε στην έδρα μας και θα παίξουμε για τη νίκη. Δε γίνεται να χάσουμε στο ΟΑΚΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...