ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ !

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Ικανότητα και χρήμα…

Δύο ήταν τα προσόντα που έστειλαν τον Μαλντονάτο στη Williams.

Δύο προσόντα χρειάζεται κάποιος οδηγός αγώνων για να βρει θέση στη Φόρμουλα 1. Η να είναι σούπερ ταλέντο και να μπορεί να φέρει κάποια χρήματα στην ομάδα (δικά του ή από χορηγούς), ή να είναι απλά καλός οδηγός και να έχει πολλά λεφτά ώστε να βρει θέση σε κάποια μικρομεσαία ομάδα. Στην περίπτωση του Παστόρ Μαλντονάτο, φαίνεται ότι τα δύο προσόντα ισοδυναμούν.

Ο 25χρονος οδηγός από τη Βενεζουέλα τρέχει από το 2007 στο πρωτάθλημα μονοθεσίων GP2, προθάλαμο της F1. Στην πρώτη του χρονιά με την Trident ήταν 11ος, το 2008 τερμάτισε 5ος, το 2009 ήταν 6ος και φέτος έκανε την ειδοποιό διαφορά, κερδίζοντας τον τίτλο της κατηγορίας με 7 νίκες, 6 εξ’ αυτών συνεχόμενες. Το γεγονός αυτό σχολίασε θετικά ο Σερ Φρανκ Γουίλιαμς και έτσι τον έφερε στην ομάδα του ώστε να πλαισιώσει τον γερόλυκο Ρούμπενς Μπαρικέλο.
Ικανότητα και χρήμα…
Βέβαια, προηγήθηκαν οι δοκιμές που έκανε ο Μαλντονάτο με τη Williams στο Αμπού Ντάμπι, μόλις πριν 10 ημέρες, δοκιμές, για τα νέα ελαστικά της Pirelli (από το 2011 για τρία χρόνια επίσημος προμηθευτής του πρωταθλήματος). Ο Μαλντονάτο θα αντικαταστήσει στη βρετανική ομάδα τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, τον Γερμανό που είχε φέτος τη μοναδική πολ ποζίσιον για τη Williams στη Βραζιλία, ύστερα από πολλά χρόνια. «Γνωρίζουμε ήδη τον Παστόρ από τη δουλειά στο Αμπού Ντάμπι, ωστόσο προσβλέπουμε στη βελτίωση του ταλέντου του κατά τη διάρκεια του χειμώνα, για να έχουμε μια επιτυχημένη χρονιά το 2011», ανέφερε το αφεντικό της Williams.

Όσον αφορά τα χρήματα, ο Μαλντονάτο προέρχεται από μια πετρελαϊκή χώρα, έχοντας και την υποστήριξη του τρομερού προέδρου Ούγκο Τσάβες. Για τη Βενεζουέλα θα είναι ο τρίτος οδηγός στη Φόρμουλα 1. Προηγήθηκε ο Ετόρε Μούρο Χιμέρι, που αγωνίστηκε για ένα μόνο αγώνα, στο γκραν πρι της Αργεντινής (7 Φεβρουαρίου του 1960), οδηγώντας μιά Maserati 250F (την είχε τρέξει προηγουμένως ο θρύλος του σπορ, Χουάν Μανουέλ Φάντζιο).

Ο Χιμέρι, δύο εβδομάδες αργότερα, πέθανε σε νοσοκομείο, ύστερα από ατύχημα που είχε σε δοκιμές για αγώνα με σπορ αυτοκίνητα στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Αβάνα, οδηγώντας Ferrari 250TR. Ο δεύτερος οδηγός από τη Βενεζουέλα ήταν πιο διάσημος.

Ο Τζόνι Τσεκότο έτρεξε σε 23 αγώνες, το 1983 με τη Theodore Racing και το 1984 με την Toleman, έχοντας παρτενέρ τον αείμνηστο Αϊρτον Σένα στο ξεκίνημά του. Τώρα, ο Μαλντονάτο εύχεται να κάνει μεγαλύτερη καριέρα. «Αισθάνομαι υπερήφανος που με επέλεξε η Williams.

Έπειτα από περίπου 30 χρόνια η Βενεζουέλα εκπροσωπείται ξανά στη Φόρμουλα 1 και θέλω να πάρω καλά αποτελέσματα για να υποστηρίξω τη χώρα μου στην επιστροφή της στο σπορ», ανέφερε ο νεαρός οδηγός, ο οποίος δεν… καράφλιασε στο άκουσμα της μεταγραφής του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...